Gå til innhold

ENGM ATC OPPE!

Thomas Lorentzen

Anbefalte innlegg

Alle sammen. Hør her. Bare sånn av en viss person skjønner poenget her så har jeg et spørsmål til dere.

Som dere vet streamer jeg ENOS Sør.

1. Vil der at jeg skal streame kanaler som man ikke får inn atc på? (Kun fly)

2. Vil der ha begge?

3. Vil dere bare ha skurr?

Grunnen til at jeg streamer KUN ENOS er fordi jeg får inn den best. Å streame Farris og Torp vil dere bare få fly og IKKE atc. Alle er hjertlig velkommen til Tønsberg med 2500 tonn TNT og sprenge vekk Bjellandåsen og Hogsnesåsen så jeg får fri bane til Torp. Disse to åsene ligger nemlig midt i veien for Torp herifra.

Et annet alnternativ er å sette opp en 350 meter høy mast oppe på fjellet rett ved isden av der jeg bor (Husk å søk om tillatelse først. Flytrafikk kan bli hindret).

Dette er de eneste tingene som man kan gjøre. Tror selv av den med TNT`n vil bli den letteste jobben. Det er jo rett og slett bare et *BANG*

Jeg gir egentlig rett og slett f*** hva folk vil høre på, men det som ville være best er vel begge deler vel???

Scanneren min står på 24 timer i døgnet de fleste dager i året urørt.

Den går ikke imellom pc`n min her hjemme, men inn i serveren min for så å gå videre til Torfinn sin server og så ut til dere. Jeg er ikke avhengig at pc`n min skal være på så lenge jeg streamer.

Synes dere skal takke Torfinn her på forumet som har fikset alt dette til oss. Jeg har ikke satt opp en dritt. Han logget seg inn på serveren min og fikset så dette skulle være en tjeneste som ville kunne være oppe 24 timer i døgnet.

Jeg hører skjeldent på den selv. Da skal det iallfall være spesielt vær for at jeg skal høre på den.

Jeg er lei av det j**** maset om at jeg må streame alt mulig mellom himmel og jord ifra Hiroshima til Madagaskar.

Noen ganger når det er kun fly på ENOS så er dette pga. atmosfæriske forstyrrelser. Det er ingenting jeg kan gjøre noe med. Disse forstyrrelsene pleier ikke vare så lenge, så alt blir normalt igjen av seg selv etter en stund.

Skal dere ha begge deler blir det ENOS sør... Lev med det!!!!!!!!

Det er egentlig feil av meg å bruke flertall i innlegget mitt, for det er bare 1 person som maser hele tiden, men dere andre skjønner hva jeg mener håper jeg.

350 meter høy mast (Jeg betaler ikke for den)

2500 Tonn med TNT (Jeg betaler ikke og tar ikke ansvar for evnt. liv som må gå tapt under "Aksjon Torp signal".

Det var Torp.

Så er det Farris. Hvis noen har lyst på Farris så,,,, tja,,, reis til butikken og kjøp en selv. Sikkert bedre signaler i den enn det er ifra streamen min hvis jeg skal sørge for farris herifra.

Ha en riktig god natt. [image]http://d20.homelinux.net/Gifbilder/lite.gif[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

350 meter høy mast (Jeg betaler ikke for den)

2500 Tonn med TNT (Jeg betaler ikke og tar ikke ansvar for evnt. liv som må gå tapt under "Aksjon Torp signal".

Im on it... dynamitt er skaffet av bin laden og aksjon torp starter i morra klokka 12... Harrrrrrrry iiiiikkker rør den lakrisen...

ps.... setter kjempe pris på enos south.. digger den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte bare jeg skulle si ifra om at når streamen til Thomas ikke er oppe og dere tyrkker på linken hans, så er det min stream dere kommer til (Oslo Control).

Ser at det er mange som hører på nå.

Dere hører fort om det er Oslo CTR eller Gardermoen ground eller Tower dere hører på.

Hvis dere lurer på hva som er oppe til en hver tid, så kan dere gå inn på denne siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...