Tom Knudsen Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Da er det på tide å se hva jeg er laget av... ENGM_V_APP - 30 Oktober fra 1700 - 2000 Zulu (1900-2200 lokal tid) Så nå har dere sjangs gutter, endelig kan dere få muligheten til å ta igjen for mange sure kommentarer og meninger her på forumet.. Kom igjen nå.. La meg se hvor mange av dere som klaerer å gi meg litt trafikk og stress... Bare jeg ikke har puttet munne for full nå da...Gulp..! Anyway : Bring it on !!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Bertheussen Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Klokka stilles vel til normaltid neste helg, så lokaltid blir vel 1800-2100 ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2005 Tiden blir den samme uansett sommmer tid eller vinter tid... Men tar du i betraktning slik du tenker så er vel heller 1 time tilbake vet du..hehe alltid mot sommeren vi stiller klokken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2005 Vel tiden nærmer seg stygg fort her og jeg kjenner nervene begynner å nærme seg.. Håper det kommer fly men om det nå kommer like mange fly som antall visninger her så sliter jeg..hehe blir spennende å se nå da.. Forventer det værste og håper på det beste.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Tiden blir den samme uansett sommmer tid eller vinter tid... Det Raymond, og jeg mener er at 1700-2000Z ikke er det samme som 1900-2200 lokal tid når datoen er 30.10. Så enten er du operativ fra kl 1700Z eller 1900 lokal. Litt greit å vite for de som vil fly. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2005 Ja det har du rett i .. Til alle , de blir fra 1900 lokal tid (vintertid) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Når vi stiller klokka 1time fram til vintern, blir det sånn at 2000Z er 2300Lokal i Norge da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Nope.. 20:00z = 21:00 norsk tid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Ååå... Så vi stiller klokka tilbake? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peter Nørkjær Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Sommertid = Have-møbler frem = Uret en time frem Vintertid = Have-møbler tilbage = Uret en time tilbage Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2005 Still klokken alltid mot sommeren ja... Enkelt å greit.. Artig regle Peter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 Grunnet tekniske problemer hos sensor så ble det dsv ikke noe Checkout i dag.... Vi prøver igjen en annen gang. Takk for at dere fløy i dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 var godt med piloter i dag ja. Synd det der Tom, men du kommer vel sterkt tilbake. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Vel, om det er noe trøst, så er du ikke eneste som er rammet av tekniske problemer. Slet lenge i dag med å i det hele tatt koble meg opp på VATSIM, men jeg fikk det jo til tilslutt, og da så jeg at det passet tidsmessig i forhold til din checkride å ta ENBR-ENVA-ENGM-ENBR, men dessverre fikk jeg PC-crash i det jeg skulle sette hjulene nedpå Trondhjems flyplass, og da var jeg så lei av problemer at jeg ikke orket å starte opp igjen. Men det er jo bra at jeg fortsatt har sjangsen til å gjøre deg litt svett da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Hos meg ble det etterhvert tekniske problemer i overetasjen, etter ganske mange timer online vatsim Når jeg oppdaga at jeg glemte handoffs, glemte decents.. da var det bare å skrike ut "resume own nav", og komme seg til sengs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Jepp, har vært noen episoder der jeg kun har gitt muntlig handoff og etterpå fått melding fra f.eks ENOS, ESOS eller ENSV. "Du skulle ikke sende meg CNO***?" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.