Peter Nørkjær Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Jeg har fået den (synes jeg selv) rasenes gode ide at få alle simmere i Skandinavien til at plotte sig ind på et kort. Ideen er simpel. Udgangspunktet er google-map. Man skriver sit navn og hvor man bor, og en eventuel hilsen. Hvis man vil kan man også uploade et billede. http://www.risingconcepts.com/frapper/scandinavia Eneste aberdabei er, at det kun er mig der kan slette/rette, hvis I skriver forkert. Så sørg for at få den rigtig i første hug. Men der er ikke noget med at man skal af med e-mail-adresser, kontonummer eller noget andet. Kortet kan byerne, men er ikke 100% præcis med positionen. Fx er jeg sat ude i forstæderne, selv om jeg bor tæt på vandet. Men det er close enough. Så lad kortet vokse med hilsner, og spred ordet til andre simmere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Kjenstad Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Prøver å legge meg inn, men den kommer med feilmelding om at 'city not found' eller noe slikt. Jeg har prøvd flere måter å skrive inn på, men det fungerer ikke. Har prøvd med Blystadlia, den riktige adressen, Lillestrom, Lillestrøm, Strømmen. Hvordan skal by/sted skrives. Hilsen Jan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peter Nørkjær Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2005 Jeg er slet ikke klar over hvilke byer der er i systemet. Hvis den du bor i ikek er på listen, så find den nærmeste større by... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Hvordan skal by/sted skrives. Klikker du på "Outside US?" Så det ikke første gangen jeg heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Rasmussen Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 hello Fix og god idé du kom med her.Morsomt at læse om og se de andre simmere. God Weekend Mvh Ivar R. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peter Nørkjær Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2005 Kom nu..... Det kan ikke passe at der ikke er flere skandinaviske simmere... risingconcepts.com/frapper/scandinavia Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Heftig... viste ikke at det var en simmer her i Åkersberga Er du aktiv på G-kraft Arvid? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peter Nørkjær Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2005 Hej Timmy. Kan du ikke også lige lave en tråd på G-kraft med link til frapper'en. Vi skulle gerne have så mange med som muligt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peter Nørkjær Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2005 *BUMP* Jeg synes der malgler nogle på listen... www.frappr.com/scandinavia EDIT: I mellemtiden har Frapper købt eget domæne, så URL'en er opdateret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Får feil på siden med min "nye" PC som kjører Win2k Pro SP4, IE 5. Kartet kommer ikke opp. Skal prøve å oppgradere men bare så du vet det =) Line 212 Char 3 "GMap" is undefined Code 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John Haugaard Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Skide smart, Peter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Halvorsen Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Her er min mening. Jeg synes dette tiltaket er en god ide' Men må bare si at når man skal presentere seg selv med å skrive inn sitt eksempelvis navn og komentere seg selv med "Hello World" blei dette for dumt. Trodde det var noe mere seriøst. Slikt burdte bli redigert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Halvorsen Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Ser ut som dette stoppet opp hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Hva gjør man hvis man har skrivd inn feil info under bilde da? Går jo ikke ann å rette på det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.