Peter Nørkjær Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Jeg ved ikke om nogle af jer har læst denne tråd på Vatim's forum. Har du brug for at lade resten af verdens befolkning vide, hvor du bor? Vær med til at gøre dette til et sjovt kort: www.risingconcepts.com/frapper/vatsim Ideen er, at alle på vatsim tegner sig på kortet. Det er muligt at skrive en lille hilsen og vedhøfte et billede. Dog skal det siges, at I ikke selv kan rette jeres fejl. Det skal ham der har oprettet siden gøre. Så sørg for at få den rigtigt i første hug! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peter Nørkjær Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2005 I samme omgang har jeg selv oprettet et kort, som jeg synes alle skandinaviske simmere skal plotte sig på. Også dem der flyver på andre netværk, eller slet ikke flyver online. http://www.risingconcepts.com/frapper/scandinavia Jeg kommer også til at poste den andet steds på forumet. Spread the word. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 i am in... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.