S. L. Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Jeg har fått med meg at det å re-instalere Microsoft Flight Simulator vistnok skal være godt for maskinen. Derfor så lurte jeg da på hvor ofte du bruker å gjøre dette og hvor ofte du anbefaler å gjøre det: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Jeg re-installerer aldri FS... Skal FS re-installeres så må hele maskinen formateres og installeres på nytt.. Bare å re-installere selve FS er å be om trøbbel.. Beklager at jeg ikke fant noe valg for dette... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. L. Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 Det er bra noen sier i fra da! Det kan se ut som det er mange som meg som har "trådd i baret" og re-installert FS av og til. Jeg får vell la være å re-installere da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Hansen Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Jeg skjønner heller ikke dette reinstallasjonshysteriet.Når folk hevder at de reinstallerer regelmessig så tenker jeg alltid at det er ikke programmet det er noe i veien med. Med jevnlig vedlikehold og kritisk holdning til addon-innstallasjon så skal det ikke være nødvendig med noen reinnstallering. På en frisk PC blir ikke programmet nedbrutt over tid som om det var en ferskvare. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Jeg skjønner heller ikke dette reinstallasjonshysteriet.Når folk hevder at de reinstallerer regelmessig så tenker jeg alltid at det er ikke programmet det er noe i veien med. Med jevnlig vedlikehold og kritisk holdning til addon-innstallasjon så skal det ikke være nødvendig med noen reinnstallering. På en frisk PC blir ikke programmet nedbrutt over tid som om det var en ferskvare. Jepp enig... Installer hele maskinen din fra scratch... Når du er helt ferdig og fått det slik du vil ha det, så lag en sikkerhetskopi eller et gjennopprettnings punkt slik at du kan få tilbake maskinen din til dette punktet om noe går galt.. Formater maskinen minst mulig og kan man unngå det, så ikke re-installer bare FS... Kun et lite tips... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Reinstallerer aldri med mindre det er en feil jeg ikke får retta opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.