Joachim Skjønberg Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 IRL hører jeg gjerne at GM_DEL gir squawks som 6104, 6404 eller noe sånt... på VATSIM er SQ Range fra 4200... why? Hva er den IRL? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 IRL hører jeg gjerne at GM_DEL gir squawks som 6104, 6404 eller noe sånt... på VATSIM er SQ Range fra 4200... why? Hva er den IRL? hva er IRL MEN UANNSETT det er jo kode 4200-og oppover som gjeller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O85_ Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 I real så blir disse kodene utdelt fra Eurocontrol i Brüssel, hvilken range eller hvordan disse blir utdelt er uvist for meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Jepp det går på Norges poolen.. Dvs at gardermoen kan få en transponder kode som lyder f.eks 2245 mens samtidig kan en i Tromsø får en som lyder 1024 alt ettersom hva pool rangen er da.. dette vet jeg dsv ikke noe om. Men det jeg vet er at Vigra kan ha f.eks tranponder kode 4749 og samtidig kan Alta få 4750... Skjønner dere nå prinsippet.. Alle trekker koder fra samme store pool.. Som igjen blir smør på flesk fra Jonas akkurat sa.. hehe sorry Jonas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 http://vateud.org/default.php?section=4&sub=5 Squawk koder på VATSIM er delt inn i forskjellige soner, hvordan, og hvorfor de genererer squawk koder i real life vet jeg ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 hva er IRL Siden det er blitt svart på alt annet her så kan jeg svare deg på dette da. IRL står for In real Life Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 hva er IRL Iden det er blitt svart på alt annet her så kan jeg svare deg på dette da. IRL sår for In real Life ok takk får det:) IRL=in real life ...takk får svar:)hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peter Nørkjær Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 ^ www.flightsim.no/forum/showflat.php?Cat=0&Number=383406&an=0&page=0#383406 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2005 Lite nødvendig å sitere innlegget over deg, hele innlegget til og med inkl. den personens sitat. Men back to topic: Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas Mindt-Soot Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Lite nødvendig å sitere innlegget over deg Nå skal vel du være litt forsiktig med å passe på det her Joachim, burde vel passe på deg selv først Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2005 Hva? Hvem? Jeg? Hæ?! *Italienerne slår til igjen* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.