Daniel Larsen Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 uheldig vis fikk ikke jeg hvert med på turen på grunn av skole og høstferien her er ikke før neste uke 41 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 Bra oppmøte i dag også må jeg si BLX375 - Ivar Skaugstad BAW2505 - Chris Hernandez BAW1503 - Jonas Mindt Soot COA21 - Christian Sager (lille meg) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Johnsen Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 datt ut jeg Fs begynnte å klikke å jeg datt ut av spillet flere ganger Skal prøve å ordne dette så joiner jeg dere litt seinere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jim Grav Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Halser etter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peder H.Kristensen Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Bra oppmøte i dag også må jeg si BLX375 - Ivar Skaugstad BAW2505 - Chris Hernandez BAW1503 - Jonas Mindt Soot COA21 - Christian Sager (lille meg) Øh BAW616 Peder H.Kristensen Men kanselerte jeg og , fs gikk i surr ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Jøss! Ja, der har dere beviset, ingen flyselskap er så politelige som Britannia! Var den eneste som kom meg hele veien til New York, etter en kjempetur! Men hvor ble det av dere alle sammen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 Hadde gyldig grunn til å forlate gruppa tror jeg Fikk hengt opp mitt nye tilskudd til hjemmet og simmen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Hadde gyldig grunn til å forlate gruppa tror jeg Fikk hengt opp mitt nye tilskudd til hjemmet og simmen Send bilde av den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arne Sjøholt Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Send bilde av den! Hvis ikke, da er det nok en ugyldig grunn du hadde for å forlate gruppen (P.S, dette var kødd, slik at det ikke utarter seg en diskusjon rundt mitt innlegg) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 Her er min gyldige grunn [image]http://www.home.no/a006/skjerm.jpg[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Og det betyr ny skjerm? Cockpittur? Koble ND opp mot egen skjerm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 hehe...Feeeeeeet grunn. (men dog så tynn) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Sinnsyyyk! 43" er egentlig GANSKE stort... Også så dyr da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Wow! Er det 43'? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Må jo kjøpte deg 50" kun 10.000 kr mer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.