Carl Fredrik Ness Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hei alle simmere! Da var tiden inne til å finne de 4 FS 2004 cd`ene igjen her hjemme.. Hatt en alt for lang pause fra Flightsimulator nå syntes jeg, og begynte for litt siden og titte inne på dette forumet igjen, og spesielt Screenshot forumet har gjort en god del for at jeg nå starter igjen Så tusen takk til alle dere som legger ut Screenshot! De utgjør mer en dere tror hehe.. Men så til saken, siden jeg har vært alt for lenge borte fra FS så lurer jeg på hva som er absolutt nødvendig og "HOT" som jeg bare må ha (Må ha det, bare må ha det!) til simulatoren. Gleder meg til å ta fatt på skrivebordsflygningen igjen Og takk for alle svar! ----- Dette innlegget var skrevet med 100% resurkulerte elektroner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Norway Airports 9 Norway Quality Mesh norway Scenic Norway Roads PMDG har sluppet 747, www.precisionmanuals.com og 50N 737 Classic. Velkommen tilbake! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Du må ha: PMDG 737NG PMDG 737 800/900 PMDG 747-400 Level-D 767-300 Og en masse timer ledig Og velkommen tilbake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas Mindt-Soot Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 SSDT Hovden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peter-Hans de Zwarte Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Er det viktig å ha alle Lennarts texturpaket'ene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peder H.Kristensen Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 det har kommet så mye , så blir vell en del å ramse opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Er det viktig å ha alle Lennarts texturpaket'ene? .......det er iallefall absolutt å anbefale!! ...«verden» blir ikke helt den samme uten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 For ikke å glemme det nye "Scenery Sunmøre". Utrolig flott addon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peter-Hans de Zwarte Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Noko som veit kor eg kan få takk i et bra Flesland scenery og Bergen vist det finst? EDIT: Sorry forstyrelsen, fant det sjølv her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Noko som veit kor eg kan få takk i et bra Flesland scenery og Bergen vist det finst? Norske Flyplasser (her i filbiblioteket)?!!... Norske broer (Andrew Thomsen / Kjell Arild Bersås) bør du også skaffe deg. Da får du bl.a flotte modeller av broene rundt Bergen Det meste finnes her i filbiblioteket - det er bare å lete.... Ellers har bl.a. Stig Harald Ådland laget masse bra. Her er hans hjemmeside: http://www.flygutt.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 da vil jeg heller anbefale det nye "Bergen fotoscernery". EDIT:oooops...det er jo denne flygutt siden. Sorry Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.