Gå til innhold

Lyd og stemme


Jim Grav

Anbefalte innlegg

Bruker usb headsett og vil gjerne ha lyd av ATC og Flylyden ut i høytalerne, men når jeg justerer opp lyden på flylyden så justeres også ATC stemmen opp, ette er når jeg flyr online, er det mulig å kunne justere ned ATC men beholde flylydene litt kraftig?

 

 

Bare spør jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilleggs spørsmål:

 

Er det mulig å få ATC lyd både i headset og høytalere samtidig? Det skal ikke være flylyd i headset.

 

Headset: Kun ATC & myself.

Høytalere: ATC, myself? & såklart div. flylyder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det skal være mulig, det er mulig å kjøre SB på annen pc en hvor FS kjøres, jeg prøvde dette men dessverre fikk jeg det ikke til. Da kan en bruke headset på pc hvr SB er innstalert og ikke på den hvor FS kjører.

 

Det kan hende jeg tar feil, men slik forsto jeg det. Jeg ga opp og kjører alt på en og samme pc nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjønner jeg dere rett så justeres/innstilles dette i SB menyen >Option >voice,og i kontrollpanelet "lyd" i XP. Nå vet jeg ikke dette med USB-headsett, men slik jeg har det, så kjører jeg voice fra det inndigrete lydkortet NVIDA på hovedkortet.Dette velger jeg også i Voice-menyen i SB under Input/Output Device og i kontrollpanelet lyd >stemme i XP.

FS-lyd kjører jeg på mitt SB-live 5.1 lydkort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjønner jeg dere rett så justeres/innstilles dette i SB menyen >Option >voice,og i kontrollpanelet "lyd" i XP. Nå vet jeg ikke dette med USB-headsett, men slik jeg har det, så kjører jeg voice fra det inndigrete lydkortet NVIDA på hovedkortet.Dette velger jeg også i Voice-menyen i SB under Input/Output Device og i kontrollpanelet lyd >stemme i XP.

FS-lyd kjører jeg på mitt SB-live 5.1 lydkort.

 

Takk for den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vis man setter i et lydkort til, kan man da separere lydene slik at man da får ATC i høytalere og i headsettet og fly lydene i høytalerne, men alikevel kunne justere volumet separat stemme og flylyder??

 

Ja, det stemmer... og forøvrig har dette vært oppe i forumet mange ganger,,,, husk SØKE funksjonen..

 

Freddy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...