Tom Knudsen Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Hmm holdt nesten på å gå glipp av denne jeg.. Flere som har fått det med seg ??? Maersk Air + Sterling= Slått sammen Nye Sterling er på vingene. Tirsdag 13. september var de siste underskriftene på plass og Europas fjerde største lavprisselskap en realitet. Det nye selskapet har fått navnet Sterling Airlines A/S, og markedsføres under navnet Sterling. - Jeg er virkelig glad for at avtalen er på plass. Dermed er en stor arbeidsplass sikret og vi har fått et konkurransedyktig flyselskap, til glede for våre kunder, sier Sterlingsjef Almar Ørn Hilmarsson. Les mer her http://www.boarding.no/art.asp?id=18019 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Rasmussen Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Hei Tom Delvis rigtigt.Det er Sterling og Maersk Air´s kommercielle aktiviteter som sammenlegges. Maersk har stadig en stor del fly under seg som ikke berøres. Her er bla. Maersk Star-Air som består av 13.stk B767 maskiner, og de maskinene som er maersk eid og opererer for UPS. Disse flyene er ikke med i sammen slutningen i mellom de to Charter divisionerne-. Kunne være flott at se et VIRTUELT STERLING A/S oppstå nå da dette selskapet er europas største på Charter siden Ha det Mvh Ivar Rasmussen WhiteStar1116 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 Kunne være flott at se et VIRTUELT STERLING A/S oppstå nå da dette selskapet er europas største på Charter siden Ha det Mvh Ivar Rasmussen WhiteStar1116 Jepp helt enig Ivar.. Blir du med å starte ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Rasmussen Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Hei igjen Jeg har ikke peiling på Websider i det hele tatt, og vet ikke noe om hvordan dette måtte takles desværre, men takk for den generøse tanken din. Jeg må nok stå ved siden av og bare titte jeg.Men jeg vil da innerligt håpe at noen starter opp et VA som representerer det største selskapet i norden nemlig STERLING. ses Mvh Ivar Rasmusen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tordbjørn W. Eriksen Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Jeg er veldig sugen på å kunne bli med å danne et VA i fra startgropa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Hopper på det samlebåndet... Ja, til STERLING VA Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Hmm holdt nesten på å gå glipp av denne jeg.. Flere som har fått det med seg ??? Tja, hvis du mener "selve" nyheten om at Sterling og Maersk er slått sammen (les: Sterling kjøper Maersk) - så skrev jeg innlegg om dette allerede: 30.Juni i år!. http://www.flightsim.no/forum/showflat.php?Cat=0&Board=UBB5&Number=363120 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 Tja, hvis du mener "selve" nyheten om at Sterling og Maersk er slått sammen (les: Sterling kjøper Maersk) - så skrev jeg innlegg om dette allerede: 30.Juni i år!. Flott Lars. Noen som har fått med seg at SAS kjøper Maersk Cargo da.. he he `? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Uansett kan det godt hende "nye" Sterling muligens blir oppkjøpt, av et annet selskap. Bl.a. selskapet som eier Icelandair (i tillegg tre andre selskaper) skal være interessert i å kjøpe opp nye Sterling (som også inkluderer Maersk). Mer om dette her: http://www.boarding.no/art.asp?id=18047 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Rasmussen Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Ja maersk Cargo blir muligens oppkjøpt å, men dette innebærer ikke flyene som maersk har,- som flyr cargo, da disse ikke hører under Maersk Cargo, men er underlakt selvstendige enheter i Maersk dynastiet . Mvh Ivar R Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Ja maersk Cargo blir muligens oppkjøpt å, Jepp, som sagt - så gjort!!. I dag kan man faktisk lese at Sterling selger tidligere Maersk Air Cargo til SAS Cargo Group. Mer om dette her: http://www.boarding.no/art.asp?id=18189 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.