Tom Knudsen Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Her ser dere screenshots fra den nye ASRC som kommer nå. Siste vi hørte var at den skulle komme ca 2 uker etter VATSIM Convention og det er vel rett rundt hjørnet. Det som kommer er som mange nå tror ikke en versjon 1.2 og heller ei 2.0 som enkelte tror. Men altså en versjon 1.1 patch. Denne pachen som alle venter på nå innholder altså en stor update med bug fixes og enkelte nye funksjoner. next version won't be 2.0, not even 1.2. It'll just be a patch for v1.1 that will fix some errors and will add some new functionalities Need i say more..... [image]http://www.christophwinkler.de/sag/forum/bilder/asrc01.png[/image] you can "push" strips to another controller by clicking on them and dragging them to the controller in the CL [image]http://www.swissfir.org/temp/flightstrips.jpg[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 For å være ærlig, jeg skjønte ikke en dritt Men så ekke jeg noen ATC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O85_ Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Nice! Men gleder meg mer til v 1.2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Wow! Så fint ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Bjørnebekk Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 ja så fint ut det her ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 Men gleder meg mer til v 1.2 Jepp samme her, men det blir lenge til dsv... Snakket med Mike her om dagen og det var ikke planlagt versjon 1.2 før VATSIM får fixet mulighet for 2 connection systmes.. Men regnet med at høsten/våren ville bringe mange nye løsninger i henhold til ASRC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.