Geir Teigo Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Det går et program på National Geographic i kveld kl. 20.00 om ATC'enes travle dager og streben etter effektivitet på EGLL. Etter reklamen for programmet og dømme, ser det veldig interresant ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 NEEEEEEEI! Når jeg ikke har tilgang til NGC,så kommer det ett flott program Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 NEEEEEI Får ikke den kanalen før i desember Sender de den i reprise? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Noen som har mulighet til å ta et opptak av denne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olve Askim Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Sender de den i reprise? De sender de samme programmene om og om igjen i månedsvis, så ingen grunn til panikk. Dessuten er det nok av flyprogrammer på disse kanalene. Så et par bare igår (var vel på Discovery). Liker egentlig ikke NGC så godt; altfor mange altfor lange og helt like reklamepauser. Irriterende! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Spør som Geir: Noen som har mulighet til å ta opptak av dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olve Askim Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Forøvrig en dokumentar om Kansai Airport klokka 22. Samme kanal. Morokveld foran boksen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Hold K**** klarer ikke vente til Desember nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 Må bare legge til at dette programmet ikke bare handlet om EGLL som jeg trodde(reklamen har lurt meg), men om alle typer traffik i London. Så ikke fortvil dere som ikke fikk sett det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Ommundsen Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Må bare legge til at dette programmet ikke bare handlet om EGLL som jeg trodde(reklamen har lurt meg), men om alle typer traffik i London. Så ikke fortvil dere som ikke fikk sett det. Jeg ble egentlig litt skuffet... Det var jo relativt lite om Heathrow i reportasjen. I reklamen var det jo kun EGLL som ble vist, så de lurte meg godt der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olve Askim Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Ikke mye Heathrow, men et interessant program lell. Nå begynner Kansai-programmet. Gleder meg mer til det. Også er det Havarikommisjonen klokka 1. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.