Gå til innhold

Scandinavian Airport Open Nights


Robert Hulthin

Anbefalte innlegg

"ENGM has 4 runways."

 

Det visste ikke jeg i allefall ""

 

Den har to rullebaner.

 

Skjønner hva du mener, men når du skriver fire regner man med at du snakker om for eksempel 01L, 01R, 07L, 07R.

 

Bare for å rette litt på det, uten å komme med kritikk, rullebanene er 01L og 01R og 19L og 19R, ikke 07 ""

 

Eh... hvor dum tror du jeg er?

 

Det står at det er et eksempel. Hinter til måten han formulerte det på.

 

Vet jo selvfølgelig hvilke baner, frekvenser, SID/STARs etc ENGM har... ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"ENGM has 4 runways."

 

Det visste ikke jeg i allefall ""

 

Den har to rullebaner.

 

Skjønner hva du mener, men når du skriver fire regner man med at du snakker om for eksempel 01L, 01R, 07L, 07R.

 

Bare for å rette litt på det, uten å komme med kritikk, rullebanene er 01L og 01R og 19L og 19R, ikke 07 ""

 

Eh... hvor dum tror du jeg er?

 

Det står at det er et eksempel. Hinter til måten han formulerte det på.

 

Vet jo selvfølgelig hvilke baner, frekvenser, SID/STARs etc ENGM har... ""

 

Hehe, beklager, Joakim, jeg skumleste, så jeg hakke lest gjennom hele tråden ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig foretrekker VATSIM, men det er bare en smakssak, og jeg håper alikevel at FPI får stor trafikk på flyin'ene sine. Personlig mener jeg at det ikke går an å sammenligne de to nettverkene og si hva som er best. Man bør prøve begge deler og finne ut hva som passer en selv best, for det er to relativt ulike organsiasjoner. Det blir det samme som konkurransen mellom pepsi og Coca Cola, slik jeg ser det er det ikke noe konkurranse her, for de har relativt ulike produkter, så enten liker man Pepsi eller så liker man Coca Cola, noen merker ikke forskjell, og noen drikker ingen av delene.

Så la FPI få leve et godt og sunnt liv med litt vekst, og kutt ut barnslighetene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det synes jeg er et godt spørgsmål Aleksander, for det er ikke meget vi hører til FPI i det daglige.

Men inden alle nu griber til tastaturet, så lad folk der har prøvet begge netværk udtale sig, og ikke bare personer der synes de har en mening om noget, de i bund og grund ikke har prøvet.

(Jeg er bare lidt træt af usaglig netværks-krig)

 

PS Carlsberg.. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Hva er det som er så spesielt med FPI egentlig? Jeg vil gjerne høre om diverse særskiltheter med FPI-nettverket man ikke opplever på VATSIM ""

 

Er ikke noe spesielt med FPI men vil du finne ut hva som er forskjellig hos FPI contra andre online selskaper så anbefaler jeg deg å rett å slett å prøve det ..

Ingen henger deg om du prøver ...

Fpi bruker ikke samme software som noen andre online selskaper ...

Reglene i FPI er mye mildere enn i Vatsim/Ivao

Trafikken er ikke så veldig stor hos FPI noe som en skulle ønske kunne bli bedre ......

å si noe i forhold til andre online selskaper har jeg ingen interesser av .....alle har livets rett og smaken er som baken den er delt .... ""

sier det igjen ......Prøv det....så kan du gjøre deg opp din egen mening om hva du liker uavhengig av hva andre mener..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...