Ståle Andre Ustad Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Hei Har et problem med derre ASRC Configurator... Skriver position name: "gnapgn" og trykker save configuration så står det noe med error saving .INI file. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Den fungerer ikke , så mitt forslag.. Glem det !!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Utne Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Den fungerer ikke , så mitt forslag.. Glem det !!!!! Hei Tom, Vel, det er mulig dette gjelder for deg, men ikke for alle. Først, vær sikker på at du har fulgt installasjonsprosedyren, dvs indikert nødvendige kataloger og programmer. Deretter, at du har siste versjon. Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Hei Tom, Vel, det er mulig dette gjelder for deg, men ikke for alle. Først, vær sikker på at du har fulgt installasjonsprosedyren, dvs indikert nødvendige kataloger og programmer. Deretter, at du har siste versjon. Mvh Takker for opplysningen Hans.. Beklageligvis så har jeg desverre ikke fått dette til og skuffelsen er rimelig stor da jeg så på dette programmet som uhyre brukbart og nyttig. Viste ikke om flere versjoner av programmet og takker og bukker med stor glede om du har en liten link til meg... Vært utrolig kjekt å kunne save instillingene mine på ASRC da jeg nå er utrolig fornøyd med mine farge oppsett osv.. Tilnærmet likt real.. he he , må jo det...!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 bilde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Utne Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Hei igjen Tom, Sjekket linkene på VATEUR og VATEUD web, og den ligger fortsatt på AVSIM: Klikk her ! "Nyeste" versjon vil si 3.0, og den har iallefall fungert for de fleste. Men, igjen, som skrevet over, vær nøyaktig med installasjons-prosessen. Det er vangligvis her det går gale, og LES medfølgende installasjonsfil Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 ok takk for tipset Hans, leste akkurat at siste bug fix var fra 2004 og da lurer jeg på om ja har testet det allerede. Men skal selvsagt sjekke på ny, mener å huske det var en eller dll feil som kom frem.. Hmm lar meg høre fra meg jeg. Edit... Jepp lastet ned fra avsim nå.. Og det fungerte ja.. Phuuu endelig en hump i veien overstått. Takk Hans Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.