Ståle Andre Ustad Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 ÅÅååÅÅÅååh, nå er jeg eneste ATC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 Jeg kom ikke i dag, er bare 16... Den der kan du vel kanskje bare rett og slett gi [*********] i komme med? Blir irritert av sånt pisspreik. Du / dere burde burde skjønne hva som mentes med dette, og hva policy'en til VATSIM, VATEUD og VACCSCA er. Ellers så var det meget fint med ATC-dekning, selv om vi ikke fikk optimalisert dekningen slik vi hadde lyst / planlagt. Med dette mener jeg at feks. TWR kom på ENVA, kunne heller tatt ENAL APP eller noe lignende, så hadde vi fått større og flere områder opp å gå, om dere skjønner hva vi mener? Ellers var det også bra, men kunne vært enda flere fly i lufta.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Det var veldig lite fly i forhold til ATC ja. Jeg kjenner ikke prosedyrene for noen annen flyplass enn ENVA ennå så jeg holdt meg der i dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Jeg kjenner ikke prosedyrene for noen annen flyplass enn ENVA ennå så jeg holdt meg der i dag Kjempebra!! Finfin holdning det der Ståle. Det kommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Det var veldig lite fly i forhold til ATC ja. Jeg kjenner ikke prosedyrene for noen annen flyplass enn ENVA ennå så jeg holdt meg der i dag Flott holdning det Ståle... Slik skal og burde det være for alle.. he he ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marek Pola Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Någon som har några screenshots? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 Av ATC-listen eller pilotene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.