Petter Svendsen Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Må bare legge til en liten ting etter gårsdagens litt heftige diskusjon. Vatsim i Norge nå er på høyde med en hvilken som helst multiplayer server noe som ikke er positivt. Ville bare si dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peter Nørkjær Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Det har du naturligvis din fulde ret til at mene. Jeg kan ikke rigtigt se, hvordan gårdagens episode har hverken svækket eller styrket kvaliteten af vatsim. Der er muligvis enkeltpersoner du ikke er enig med, men jeg kan ikke forstå, hvorfor dette skal gå udover resten af de personer der prøver at gøre deres bedste for at yde ATC i Norge/Skandinavien. Og nu synes jeg det er på tide I stopper det her mudderkastning. Hvis I har problemer med den Scandinaviske del af vatsim (VaccSca), så synes I skal tage det op med VaccSca. Enten gennem forum'et eller ved at kontakte Staff af VaccSca. Hilsen Peter Nørkjær Chief of Pilots (VaccSca 15) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Helt enig med Peter. Man må ikke gre alle over samme kam...eller hva det heter. Dere skjønner hva jeg mener. Klart at kvaliteten ikke er like høy hos alle ATC'er, men utspillene må ikke gå utover dem som faktisk gjør jobben bra. Og til dere ATC'er: Ikke ta det personlig! Stå på!! Vatsim er, og forhåpentligvis blir, mitt beste alternativ for online-simming. Holder meg stort sett innen landegrensene, og har ingenting å klage på enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.