Daniel Larsen Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 hei jeg er nå controller student s1 reting jeg kommer n¨å fremover til og være veldig mye online ,jeg kommer ikke til og reklamere på mine første treninger men eter hvert så skriver jeg det inn her så controller:daniel larsen reiting:s1 ctr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 [image]http://www.candlepowerforums.com/vb/images/smilies/str.gif[/image] Ett lite tips.. Logg på som _OBS de første 2 åre... ukene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 hva mener du med det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 har på førelsen at du kommer med rare komentarer på ting jeg sier jeg har blitt controller og kommer til og være aktiv ofte så ser ikke problemet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Støtter Thomas Bra kommentar forresten Thomas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Selv om du har S1 reit... eh... rating ( ) så er du ikke ATC enda da... du skal gjennom treninger og deretter en utsjekk først. Hvor har du tenkt å sitte mest da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 regner med engm og enva Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Og den treiningen, ehm, ja, kan ta sin stund med enkeltes holdninger og måter å gå frem på. Nice comment Thomas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Hei Daniel og velkommen på laget, anbefaler deg å fly mest mulig da kompetansen din behøver utrolig mye mer kunnskap. Les alt du kommer over av prossedyrer og informasjon nyttig for en ATC. Snakke rolig og forståelse og husk, du skal vite og ikke spørre. Ta den tiden du trenger og sitt som observer i hvertfall et par uker før du begynner på trainingen din. Dette kan du sammenligne med å ta lappen på bil, du trenger masse kjøretimer før en begynner på kjøretimene. Dette for å spare tid for instruktør og for at du skal bli en bedre ATC. Lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 tusen takk får det tom og jeg skal observe jeg litt vettu:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Daniel L, hvor gammel er du egentlig? Du er vel ikke ferdig på ungdomsskolen? Uansett, litt => mye. "For" og "får" betyr ikke det samme. Scach => Squawk, osv.. det er en lang vei til å bli ATC, så vær klar for en stor utfordring, og du må nok legge mye tid ned i "veien til flygeleder" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 har på førelsen at du kommer med rare komentarer på ting jeg sier jeg har blitt controller og kommer til og være aktiv ofte så ser ikke problemet Glemte å svare på denne, jeg ser faktisk problemet jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Siden du er blitt medlem på VATSIM så regner jeg i vertfall med at du har lest gjennom reglementet (slik en plikter seg til når en melder seg inn). Så da vet du vel også at du må bli godkjent for å sitte som ATC, både av VATSIM og VACCSCA. Men velkommen skal du være, så snakkes vi når du er ferdig med treningsperioden og har tatt nødvendige tester Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Menmen. Lykke til skal du ha! [color:"white"] Det trenger du... hehe =)[/color] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.