Ivar Rasmussen Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 på turen min fra Port-Sudan til Köln idag ,-på Vatsim,-frøs min PC etter ca.2 timer, og måtte restartes. Noen som vet om dette kan være softvaren til Vatsim som gjør dette eller..??. Det hente ikke på IVAO, eller på Multiplayer for den saks skyld. Noen som kan hjelpe, kanske med info om en update eller så. Mvh Ivar Rasmussen WhiteStar-1116 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Tror ikke dette har noe med software til Vatsim å gjøre.Er vel heller en standard FS-kræsh,som alle opplever en gang i blandt. Slik er det nå bare.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas Mindt-Soot Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Kan hende at det er sb, her hos meg opplever jeg i hvertfall FSinn som mer stabil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Rasmussen Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 takk dere. Jeg vil se om Fsinn kan løse det. Ellers må jeg leve med at det bare er den der dumme "standard Crash" som til tider kommer på FS´n. Takk. Mvh Ivar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 på turen min fra Port-Sudan til Köln idag ,-på Vatsim,-frøs min PC etter ca.2 timer, Prøv å gå ned til en lavere FL, samt pakk den inn i et teppe, så skal du se den får varmen i seg igjen... ...Kunne ikke dy meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Rasmussen Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 Må huske at kle på den ordentlig når den er ute å ha det gøy. Mvh Ivar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.