Gå til innhold

FS10 Preview?


Olve Askim

Anbefalte innlegg

Sier meg enig jeg og. Syntes ikke dette var uoverkommelig grafikkmessig.

Ang bladet det er tatt fra er det et svært seriøst magasin og ryktene sier at bildene ble vist fram på en messe i England og at de demonstrer hvordan FS10 kan bli seende ut.

(Og at bilder fra noe (filmer, spill osv) dukker opp andre steder før produsentene publiserer dem er jo ikke akkurat et uvanlig fenomen.)

 

Skal se om jeg får tak i bladet imorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er fake..

 

Har du mer faktainformasjon rundt disse bildene enn oss andre, eller er det fortsatt synsing? Ikke ta det ille opp, jeg er bare nyskjerrig siden du hørtes så sikker ut.

 

Jeg mener, disse er nok ikke "tatt rett fra FS10 motoren" uansett, men de kan vel likevel komme fra FS10 utviklerene, som en slags løs artistisk visjon.

 

Eller...? Det er uansett godt å se NOE materiale, fake or not, som vi kan spinne teorier fra ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er fake.. Rimelig dårlig laget også

 

Kompetansen står i høysetet her som alltid, tydeligvis.

 

Mike Gilbert (http://blogs.msdn.com/tdragger/), en av de ansatte på FS-teamet hos MS kommenterer følgende om bildet:

 

"The presentation was more on technology demonstration than product preview. It was focused on some of the many, many things you can do with DirectX to create a more immersive world. The images, though, are in fact representative of what was shown at IFC. How many of these will wind up a future version of FS, who knows?"

 

(http://forums.avsim.net/dcboard.php?az=s...71553&page=)

 

Morten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ja, vel tildels blir det nok litt synsing fra min side, men jeg vet nå ikke helt hva en skal tro på lenger.

 

1. Har hatt siden starten logge program for FS2006 crew fra Microsoft inne på maskinen min og logger all data til dem. Dette er data som skal brukes til utviklingen og planleggingen av neste versjon av FS.

 

2. I denne forbidelse at dette logge programmet tok mye FPS, tok jeg kontakt pr mail til Microsoft, eller for å være nøyaktig til de som er ansvarlig for logge programmet. De sa til meg at for det første skulle denne logge perioden gå til ca neste sommer og for det andre så skulle de begynne å prosjekteringen av FS neste høst. Dvs med andre ord slik jeg tror det at designing skal starte da..

.om sagt jeg vet ikke hva jeg skal tro lenger. Men håper selvsagt at dette virkelig er bilder av neste generasjons FS og kvaliteten blir som dette. Da blir det morro å lage scenery..

 

""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du håper neste FS versjon kommer til å se ut som, som du kaller det, "dårlige fake-bilder"?

 

Pirke pirke Fredrik,,, ikke rart du er fra Halden.

 

Men som jeg sa, de bildene så fake ut, grunnen til det var at jeg neste er hundre sikker på at jeg har sett et av disse bilde før et sted, og det mener jeg var før FS2004 kom ut. Men også forde kvaliteten var for godt til å være sant. Men ja, jeg håper kvaliteten blir like bra i neste versjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...