Olve Askim Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Kom over denne. Er scanna inn en artikkel om FS10 fra et østerriksk flysimblad. Vet ikke hvor ekte det er, men, hei, siden jeg bor i Østerrike kan jeg jo ta en titt i bladet neste gang jeg kommer over det. Våt rullebane. Refleksjoner i vannet.... Mmmmmmmm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Åh Om dette er sant blir jo fs10 rå-digg...Håper de får til simuleringen bedre..DA blir det bra da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 det så ekte ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olve Askim Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 Bedre bilder! Jeg titta jo i dette bladet på fredag, men jeg la pokker ta meg ikke merke til denne artikkelen (klaske panne). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Drit nå i utseende, håper ting blir bedre simulert Så vi får lært oss å fly Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Ommundsen Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Håper det blir mulighet til å se reverse-effekter når man lander på våt rullebane Men uansett, dette så utrolig bra ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Må ha nytt skjermkort da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Har en liten mistanke om at dette ikke er FS10... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Svarstad Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Jeg synes det ser ut som noen redigerte bilder..tror ikke vi skal få for høye forhåpninger med en gang.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. L. Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Enhver person som har et nogenlunde godt syn må vell skjønne at dette bare er tull! Hvis ikke, oppsøk nærmeste optikker! Dette er bare fjusk, garantert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Tenkte meg nok det ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baard Salvesen Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Jeg synes det ser ut som noen redigerte bilder..tror ikke vi skal få for høye forhåpninger med en gang.. Helt enig! Dette bør man se med kritiske øyer. For det første ville nok Microsoft kommet med nyheten først. Det er svært tvilsomt når det dukker opp tysk/østerisk fs-blad. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Du vet jo hvordan de herjer på med Mette-Marit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baard Salvesen Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Hansen Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Var dette så fantastisk da? Jeg anser det som en selvfølge at grafikken kommer opp på DX9-nivå i neste versjon, med bumpmaps , refleksjoner, shadere og alt som følger med. Grafikken vi har nå er jo så primitiv i måten belysning blir håndtert på at fs9 var avlegs allerede da den ble lansert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roar Andre Nicolaisen Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Var dette så fantastisk da? Jeg anser det som en selvfølge at grafikken kommer opp på DX9-nivå i neste versjon, med bumpmaps , refleksjoner, shadere og alt som følger med. Grafikken vi har nå er jo så primitiv i måten belysning blir håndtert på at fs9 var avlegs allerede da den ble lansert. HELT enig!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olve Askim Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 Sier meg enig jeg og. Syntes ikke dette var uoverkommelig grafikkmessig. Ang bladet det er tatt fra er det et svært seriøst magasin og ryktene sier at bildene ble vist fram på en messe i England og at de demonstrer hvordan FS10 kan bli seende ut. (Og at bilder fra noe (filmer, spill osv) dukker opp andre steder før produsentene publiserer dem er jo ikke akkurat et uvanlig fenomen.) Skal se om jeg får tak i bladet imorgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Dette er fake.. Rimelig dårlig laget også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorn K Myskja Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Dette er fake.. Har du mer faktainformasjon rundt disse bildene enn oss andre, eller er det fortsatt synsing? Ikke ta det ille opp, jeg er bare nyskjerrig siden du hørtes så sikker ut. Jeg mener, disse er nok ikke "tatt rett fra FS10 motoren" uansett, men de kan vel likevel komme fra FS10 utviklerene, som en slags løs artistisk visjon. Eller...? Det er uansett godt å se NOE materiale, fake or not, som vi kan spinne teorier fra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Hanssen Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Dette er fake.. Rimelig dårlig laget også Kompetansen står i høysetet her som alltid, tydeligvis. Mike Gilbert (http://blogs.msdn.com/tdragger/), en av de ansatte på FS-teamet hos MS kommenterer følgende om bildet: "The presentation was more on technology demonstration than product preview. It was focused on some of the many, many things you can do with DirectX to create a more immersive world. The images, though, are in fact representative of what was shown at IFC. How many of these will wind up a future version of FS, who knows?" (http://forums.avsim.net/dcboard.php?az=s...71553&page=) Morten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Se der ja, flott med litt saklig og bekreftet info ang. dette bildet - og ikke kun nærmest ren "tipping" fra personer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Hei ja, vel tildels blir det nok litt synsing fra min side, men jeg vet nå ikke helt hva en skal tro på lenger. 1. Har hatt siden starten logge program for FS2006 crew fra Microsoft inne på maskinen min og logger all data til dem. Dette er data som skal brukes til utviklingen og planleggingen av neste versjon av FS. 2. I denne forbidelse at dette logge programmet tok mye FPS, tok jeg kontakt pr mail til Microsoft, eller for å være nøyaktig til de som er ansvarlig for logge programmet. De sa til meg at for det første skulle denne logge perioden gå til ca neste sommer og for det andre så skulle de begynne å prosjekteringen av FS neste høst. Dvs med andre ord slik jeg tror det at designing skal starte da.. .om sagt jeg vet ikke hva jeg skal tro lenger. Men håper selvsagt at dette virkelig er bilder av neste generasjons FS og kvaliteten blir som dette. Da blir det morro å lage scenery.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olve Askim Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 Og jeg glemte selvsagt å sjekke bladet idag.... Men ting begynner jo å bli oppklart sakte, men sikkert uansett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Hmm.. høres ikke bra ut. Hvis ikke prosjekteringen starter før neste høst, blir det ihvertfall lenge til neste versjon - blir evt. en FS2007 muligens da. Uansett er det ihvertfall dårlig, hvis de har laget et logg-program som stjeler sårt tiltrengte FPS. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Men håper selvsagt at dette virkelig er bilder av neste generasjons FS og kvaliteten blir som dette. Da blir det morro å lage scenery.. Du håper neste FS versjon kommer til å se ut som, som du kaller det, "dårlige fake-bilder"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gard Gitlestad Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Uansett hva M$ gjør, håper jeg i alle fall inderlig at de ikke fjerner støtten for SCASM-BGLer. Da blir det pent mye addonscenery so blir avleggs... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Du håper neste FS versjon kommer til å se ut som, som du kaller det, "dårlige fake-bilder"? Pirke pirke Fredrik,,, ikke rart du er fra Halden. Men som jeg sa, de bildene så fake ut, grunnen til det var at jeg neste er hundre sikker på at jeg har sett et av disse bilde før et sted, og det mener jeg var før FS2004 kom ut. Men også forde kvaliteten var for godt til å være sant. Men ja, jeg håper kvaliteten blir like bra i neste versjon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Madsen Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Om dette har vært nevt før eller ei vet jeg ikke, men her er linken til en MS FS involvert persons web blog , og siden jeg linker til snakker litt om det dere prater om.http://blogs.msdn.com/tdragger/archive/2005/8/31.aspx artig lesing og dette er mannen som blogger http://blogs.msdn.com/tdragger/archive/2005/9/1.aspx Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.