Tom Knudsen Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Har installert Squawkbox 3 , men får ikke frem noen serverlister på connect. Hva skjer ? Noen som kan hjelpe meg fort med dette. BILL MERKE HASTER Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Er det siste versjonen av SB3 det er snakk om? Man kan jo prøve og reinnstalere først,og se om ting funker.For meg hørtes dette rart ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 hehe..been there, done that. Ta et lite søk, så finner du über-help-filen for SB3. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 her: http://forums.vatsim.net/viewtopic.php?t=137 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 26. august 2005 Forfatter Del Skrevet 26. august 2005 hmm takker for tipsene, men skal dere prøve å hjelpe så finn på noe som har noe med saken å gjøre.. Ikke Squawkbox 2 og SB Relay... Bruker SB3 siste versjon og ja, jeg har prøvde å reinstallere opptil flere ganger. Har fungert perfekt før, har åpnet alle porter som finnes men ei ikke noe server liste.. Det merkelig er at det er kun SB3 , fungerer fint å koble seg opp på multiplayer servere, ASRC osv.. ??? Skjønner dere mer nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 prøv å ta directplay testen. (Start/run/dxdiag) under netverk i dxdiag kan du ta denne teste. Den gir deg en pekepinn på hvor problemet ligger. Har tweeka mye på SB i det siste, så skal prøve å hjelpe deg så godt jeg kan.....i dag...for i natt drar vi til Karpathos...hehe Forresten så er den hjelpsiden jeg sendte link til, ikke så dum. Funker veldig fint for SB3 også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 27. august 2005 Forfatter Del Skrevet 27. august 2005 Takk for den Geir.. Men fixet det selv.. ordnet et script som la inn alle serverne i registeret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.