Gå til innhold

En hilsen fra 40.000 fot


Håvard Sande

Anbefalte innlegg

Jo takk for det.. Mangler bare flightsimmen her nå... :-) Kan fly litt Falcon 4 AF online f.eks...

 

Men det må jeg si : SAS SUUUGER i forhold til Singapore Airlines! Er skikkelig skuffa, SA er i en helt annen klasse enn "vårt" SAS.

 

Dagens lille bombe. "" Men SAS skal iallefall ha honnør for å ha greit å fikse internett ombord ganske fort, mange som ikke har greid det enda.

 

Tør jeg spørre hvilken rute du flyr? ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk for det.. Mangler bare flightsimmen her nå... :-) Kan fly litt Falcon 4 AF online f.eks...

 

Men det må jeg si : SAS SUUUGER i forhold til Singapore Airlines! Er skikkelig skuffa, SA er i en helt annen klasse enn "vårt" SAS.

 

Dagens lille bombe. "" Men SAS skal iallefall ha honnør for å ha greit å fikse internett ombord ganske fort, mange som ikke har greid det enda.

 

Tør jeg spørre hvilken rute du flyr? ""

 

SK972 Singapore - København

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig!

 

Men hva koster det å bruke dette ombord?

""

 

Ca 200 kr, da har du internett gjennom hele turen. (for alle turer over 6 timer. denne er på ca 12, pluss mellomlanding i Bangkok)

 

Nå har jeg streaming NRK web tv, 4 Skype chats, 1 nedlasting + flere browsere gående samtidig uten problemer...! Regner med det går over satellitt dette?!

 

Noen som vet om det er mulig å måle hastigheten på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...