Thomas Lorentzen Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 To celebrate the release of the upcoming Cloud9 Amsterdam Schiphol scenery, the Dutch VACC will host an Amsterdam Schiphol Fly-in on the evening of the release day: Tuesday, the 23rd of August! On this day, Schiphol Airport will be fully staffed from 1730 till 2030 UTC. This enables everyone to explore the new scenery with the help of our ethousiastic Air Traffic Controllers! See you in Amsterdam, with or without the new scenery, on Tuesday the 23rd!! Blir det noe action i Norge? Vi er ihvertfall ett par stykker som har planlagt en tur/retur flight.. hadde vært greit med bemanning her hjemme også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Litt info om tur/retur flighten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 Tja, ikke noe mer enn at routing hentes via IPPC utpå dagen i morgen.. og at vi tusler nedover i 18:30 tiden.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Hm... mulig jeg henger meg med i 19 tiden da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Regner med at du mener 18:30 CET? Gardermoen tower er iallefall booket fra klokken 18:00 CET, om det ikke er noen øvrige stasjoner online når dere drar så tar jeg Oslo kontroll. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Har faktisk fri til å delta jeg og. Når musen er borte danser katta på bordet Var innom sidene til Cloud9 for å se på herligheten, men det var helt dødfødt å skulle se på screenshotsene der. Tror man mildt sagt kan si at serverene deres sliter...kunne formelig se at dem hostet blod. Fikk bare sett noen tumbnails, og det er for lite å dømme etter. Skal man dømme etter hastigheten på serverene, er det veldig bra Sees i kveld....uten nytt scenery...( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 Mangler fortsatt ENOS i kveld.. Noen som tar på seg jobben slik at vi kommer nedover og hjem igjen trygt å godt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Var innom sidene til Cloud9 for å se på herligheten, men det var helt dødfødt å skulle se på screenshotsene der. Tror man mildt sagt kan si at serverene deres sliter...kunne formelig se at dem hostet blod. Fikk bare sett noen tumbnails, og det er for lite å dømme etter. Skal man dømme etter hastigheten på serverene, er det veldig bra Kikket innom der nå jeg også. Eller det vil si,,, jeg PRØVDE men somsagt døfødt. Tror det er en del folk der inne nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 Og sceneriet er meget bra.. rakk å hente det ned før "hell broke loose".. ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Og sceneriet er meget bra.. rakk å hente det ned før "hell broke loose".. ;D Åssen er framerate og sånn Thomas? Har du et bilde av det? EDIT: Fant aldri noe pris poå dette heller jeg.? EDIT 2: Fant det. 25.99 USD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 Sjekk Screenshots forumet om noen mintter.. Frameraten varierer med hvilket panel jeg bruker, men alt fra 25-30fps. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Joda, flyturen var fin, og det var godt med traffik på eham. Slo av AP på ca. 200 ft, og flyet dro rett ut til venstre. Krasjlandet og dro til skogs til 10 i stil. Fy [*******] da var det en som var sinna her. 1.5 time for bare å kjøre fuglen rett i dass på målstreken. Da flyet var steady på bakken gikk det bare i sirkel. Må være et eller annet jeg har kommet borti. Nå er kvelden ødelagt...jeg er potte sur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peter Nørkjær Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Du snakker om flott kveld! Sceneriet tok kongepokalen, men resten av pokalene og medaljene går til alle ATCene Jeg fløy ned til AMS som KLM1146, og fikk flott ATC service på ENGM fra Ivar og Rune. Videre måtte jeg gjennom Bremen Radar, og til slutt Amsterdam Radar. Knakende god service her, det samme var det fra APP, TWR og GND Det ble tur tilbake, som KLM1151. Igjen flott service fra Nederlenderne, likeså fra Brussel! Videre til Copenhagen Control og til slutt Oslo Control hvor Ivar ga fantastisk service Virker som Thomas fikk kræsj før landing på GM? Synd det som skjedde med Geir her også Anbefaler virkelig alle sammen en tur ned dit, så lenge dere har kart Det var overraskende "lite" trafikk egentlig, hadde forventet mye mye mer trafikk og "kaos" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 Virker som Thomas fikk kræsj før landing på GM? Synd det som skjedde med Geir her også Nei nei.. ingen krasj.. men BRANN i ei jernbanevogn borte i høgget her.. (kjekt med opptil flere scannere..) Var dessverre ikke helt så dramatisk som de først antok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Var dessverre ikke helt så dramatisk som de først antok Hm, det var jo veldig trist... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.