Gå til innhold

42 tommers flatskjerm

Jim Grav

Anbefalte innlegg

det er coolt det....jeg skal ha 2 stk, en for hvert vidu i simmen som vi har begynt og bygge.....men forsiktig med instrumenter...brenner seg fort...vi skal bare bruke den til vindu view....der er det bevegelse stort sett hele tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg så du skrev det - og det er greit nok det. Men allikevel blir det jo litt begrenset bruksområde, sammenlignet med f.eks. en LCD-skjerm. Holdt på å satse på en plasma selv en gang tilbake, men ble ikke noe av. Nå har jeg ventet med vanlig LCD også, til mere LED-LCD kommer. Huff, er ikke lett det her - med så mye standarder og ting som kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du skal bygge en sim, hvor det skal være lite lys, så er det faktisk mye bedre med plasma en lcd....for det første det blir sort natt, ordentlig natt på en plasma.....på en lcd lyser det uansett om det er natt ..dette pga teknologien...plasma slukker pixler...lcd blender konstant belysede pixler.....jeg har testa...jeg er så heldig at jeg har relativ ubegrenset med utstyr og teste på....spessielt dette med og skape riktig feel på nattflyvninger jobbet vi mye med....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en 52" Toshiba bakprosjektor,hvordan tror dere denne ville blitt å testet simmen på.Og hvilken kabel trenger jeg evt til dette?

Har den HDMI, DVI eller 15 RGB?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HDMI tilkobling

Husk også at HDMI fungerer ikke uten komponent kabler.. Noe jeg lærte den tunge veien når jeg denne uken kjøpte QPVISION 32 HD Ready LCD TV

Komponent kabler må brukes fra

Tuner

TV

DATA

DVD

PSX

XBOX

osv

Så dyrt blir det når den billigste kabelen koster knappe 400 kroner og opp til 3000-4000 samt at TV kostet 16000,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...