Jim Grav Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Kjøpt meg 42 tommers flatskjerm, noen som har prøvd så stor skjerm for fs9 ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 det er coolt det....jeg skal ha 2 stk, en for hvert vidu i simmen som vi har begynt og bygge.....men forsiktig med instrumenter...brenner seg fort...vi skal bare bruke den til vindu view....der er det bevegelse stort sett hele tiden.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jim Grav Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 Den simmen som noen hentet fra usa, noen som vet når den er ferdig og kan prøves? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Den simmen som noen hentet fra usa, noen som vet når den er ferdig og kan prøves? http://www.flightsim.no/forum/showflat.php?Cat=0&Number=373214&an=0&page=2#373214 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Det er ikke der disse skal brukes.....har liksom ikke behov for plasma med så dårlig grafikk tror jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Plasma til data blir en utrolig dårlig grafikk kombinasjon. Skal du bruke TV som module for FS, så anbefaler jeg enten LCD eller prosjektor.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Og hva begrunner du dette med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Jeg regner med at Tom tenker på faren for at ting skal "brenne seg fast" på plasma, dermed blir det begrenset hvor mye en plasma-skjerm egner seg til f.eks. FS. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Helt riktig, men om du bruker 2 stk plasma til de 2 store vidus flatene som bare viser scenery så går det fint ser du....har testa.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Jepp, jeg så du skrev det - og det er greit nok det. Men allikevel blir det jo litt begrenset bruksområde, sammenlignet med f.eks. en LCD-skjerm. Holdt på å satse på en plasma selv en gang tilbake, men ble ikke noe av. Nå har jeg ventet med vanlig LCD også, til mere LED-LCD kommer. Huff, er ikke lett det her - med så mye standarder og ting som kommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-Robert Bjørkli Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Jeg har en 52" Toshiba bakprosjektor,hvordan tror dere denne ville blitt å testet simmen på.Og hvilken kabel trenger jeg evt til dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 om du skal bygge en sim, hvor det skal være lite lys, så er det faktisk mye bedre med plasma en lcd....for det første det blir sort natt, ordentlig natt på en plasma.....på en lcd lyser det uansett om det er natt ..dette pga teknologien...plasma slukker pixler...lcd blender konstant belysede pixler.....jeg har testa...jeg er så heldig at jeg har relativ ubegrenset med utstyr og teste på....spessielt dette med og skape riktig feel på nattflyvninger jobbet vi mye med.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Jeg har en 52" Toshiba bakprosjektor,hvordan tror dere denne ville blitt å testet simmen på.Og hvilken kabel trenger jeg evt til dette? Har den HDMI, DVI eller 15 RGB? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-Robert Bjørkli Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 HDMI tilkobling Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 HDMI tilkobling Husk også at HDMI fungerer ikke uten komponent kabler.. Noe jeg lærte den tunge veien når jeg denne uken kjøpte QPVISION 32 HD Ready LCD TV Komponent kabler må brukes fra Tuner TV DATA DVD PSX XBOX osv Så dyrt blir det når den billigste kabelen koster knappe 400 kroner og opp til 3000-4000 samt at TV kostet 16000,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.