Eirik Aadland Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Noken som kan komma å vera TOWER/APP??? Haster....skal fly VFR... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Du kan vel fly uten TWR... ikke alltid lett å skaffe ATC på 5 min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peter Nørkjær Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Men i forhold til alle de andre request der kommer i den her gruppe, så syntes jeg faktisk, at det var okay at spørge... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 En ting er å si - klokken 18, eller neste Søndag (21) klokken 19:30 - 20:30, men: "Kan noen komme på som TWR/APP?" er vel ikke helt måten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Svendsen Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 synes det er helt greit å spørre om det her jeg. Uansett om det er om 5 min eller 1 uke. Er ikke så mye som blir skrevet her uansett så burdte vel ikke være ett problem eller hva? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Hvorfor skulle man ikke få spørre ja... nei si det... det er vel forbudt da.. he he ... Bare spør i vei folkens, det værste som skjer er at ingen svarer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.