Enok Liknes Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Kan ikke beskrives med ord! Not for dial-up Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Veldig fin liten film det ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Anders Myklatun Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Ble helt satt ut jeg, det var så vakkert! Noen som vet ka sangen heter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bent Stoa Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Denne filmen er nok se'bar ja. Traileren er superflott! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael A B Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Ble helt satt ut jeg, det var så vakkert! Noen som vet ka sangen heter? Enya - Only Time, fra en utgivelse på fire cd'er i 2002 kalt Only Time - The Collection. Hører du en sang med slik vokal og tone kan en nesten alltid banne på at det er Enya. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Ommundsen Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Åhh... For en film! Noe så fint å hvile morgentrette øyne på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre Vik Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Ble helt satt ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken Andersen Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Det der var jo rene erotikken det der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas F. Tollefsen Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Flott film! Fin DC-3 og en soft landing. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Anders Myklatun Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Ble helt satt ut jeg, det var så vakkert! Noen som vet ka sangen heter? Enya - Only Time, fra en utgivelse på fire cd'er i 2002 kalt Only Time - The Collection. Hører du en sang med slik vokal og tone kan en nesten alltid banne på at det er Enya. Takker å bukker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.