Erlend Andrè Larssen Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Ok, da er jeg på Gardermoen utenfor terminalen kl.12. Jeg gidder ikke å ta tog til Ski og flybuss derfra så jeg tar flybuss fra Sonsveien og er litt tidlig på gardermoen. Er ikke noe problem å være der i to timer 2 timer? Det begynner kl 12.00 Forklarte litt feil, sorry. Mente at jeg kommer kl 10 men jeg er på møteplassen før 12 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Forklarte litt feil, sorry. Mente at jeg kommer kl 10 men jeg er på møteplassen før 12 Ok da skjønner jeg.. Jeg for min del kommer ca. 11.30 Husk: Jeg har på meg en grønn genser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Da finpusses detaljene. Kamera lades, MP3 lades. kommer til å være der nærmere 11.47. Da møtes vi utenfor terminalen på Innlands siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Madsen Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 Enig her, møt frem litt før (for de som kan det) slik at når klokken er 12 så har vi full oversikt og kan kjøre avgårde! Sees! (kamera er ladet, ekstra batterier til scanner...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Kamera ladet, mp3 (orker ikke en time i buss uten metallica) klar og har med penger til pizza Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Enkelt å pakke for meg, da jeg måtte begrense kraftig hva jeg tok med når jeg flyttet. Men tar da med kombinert mobil/kamera/MP3-spiller. Når skal dem få radioscanner inn i disse dingsene? Med mindre været slår seg helt vrang så dukker jeg opp i svart fleeze-jakke, dongeri-bukse og svarte sko. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Tusen takk til Torild for denne dagen, bra jobbet. Jeg skal ut og reise så jeg kunne desverre ikke spise Pizza i dag, noe dere andre gjør i skrivende stund. Det var veldig hyggelig og møte dere...Hilsen Goffen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Slenger meg på og takker for denne dagen. Flott arrangement! Legger ut bilder senere. Når er nestegang? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peder H.Kristensen Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Enig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Må takke så mye for en veldig flott dag jeg også. Det var utrolig gøy å se så mange kjente folk som jeg alikevel aldri har møtt før . Toril skal ha en veldig stor takk for at hun tok initiativ til dette, responsen viser jo at dette var et veldig bra tiltak. At du i tillegg arrangerte et flott opplegg med museum og SAS teknisk var jo bare helt supert. Og bake kan denne kvinnen også! Virkelig en type person som flightsim-miljøet skulle hatt flere av Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Madsen Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 Takker, takker, det var da så lite uten dere hadde det ikke blitt noe! Og uten SAS sin meget positive holdning ville det blitt litt mindre gjevt. Jeg syntes dette var bare artig, og håper på at vi kan gjøre det igjen. Bare gøy å bake og stå på når folket blir fornøyde. ...det sies at veien til en flightsimmers hjerte går igjennom magen? Og tl slutt en poll for å lodde stemingen til et eventuelt simmertreff! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Det ser ut som dere har hatt en fabelaktig dag i flyets tegn Til tross for lange dager på jobb for tiden og så godt som ingen fritid fikk disse komentarene av detta treffet meg til å starte arbeidet med et nytt treff her i Bodø. Det er også flott å se at det fins personer andre plassa som påtar segå arangere slike flightsimtreff. Toril, Flott levert av deg dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Da har jeg endelig kommet meg hjem etter noen timers venting i terminalen etter at Olaf dro.. Men takk Toril for et kjempe treff. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 En stor takk til Toril for intitativet og god kake :-) Kjempeartig å møte så mange "simmere". Måtte dessverre dra litt tidlig. "Kaptein Einar" hadde slottid på Ski flyplass så LN-PAL dro kl. 1705 fra ENGM. Alle er hjertelig velkommen til våre klubbmøter i OFKL. Sjekk våre sider: http://ofkl.org Hilsen Fred Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.