Gå til innhold

Ny trå Flightsim møte på OSL i august


Toril Madsen

Anbefalte innlegg

  • Svar 103
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Nå har vi et bra fremmøte og dette gleder jeg meg til. Har 15 som skal være med på SAS teknisk.

 

Dagens program:

Kl ca 12:00 Fremmøte på SAS Museet, omvisning og spotting etter at alle har kommet.

Kl ?? Omvisning på SAS teknisk

Kl ?? Videre spotting

Kl ca 16:00 Avslutte på Peppes Pizza

 

Hvor vi spotter og hvor lenge styres av været.

 

PGA diverse busser og tog som kommer litt i siste liten, så går siste bilen fra Terminalen til SAS MUseet klokken 12.

 

Kan de som kommer med tog/buss og trenger å bli hentet samle dere ved terminalen ved Sigrid Unsets plass http://www.europark.no/default.aspx?pageurl=osloairportmap

 

Og alle som kommer med bil, selv om dere bare har en ledig plass, møte opp ved terminalbygget på samme sted, eventuelt inne på korttidsparkeringen rett ved siden av, så vi kan plukke opp ungdommen.

 

Dere som har full bil eller kommer med fly drar rett til SAS Museet.

 

Hver person er selv ansvarlig for sine utgifter, og det er kun Peppes som koster, pluss eventuelt annet dere måtte finne på. Det selges flymodeller på SAS Museet, lefser, brus og kaffe.

 

Vi sees!

 

Vil dere avslutte dagen med pizza på Peppes inne på terminabygget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ikke nedover.

Grunnen til dette er at jeg skal til England i

November. Derfor blir det utelukket ikke tur på meg nedover nå. Blir nok en god del spotting på meg på følgende flyplasser i steden

 

Gardermoen

Kastrup

Manchester

og samt muligens tower besøk på Leeds Bradford

 

Skal dit 25 November men måtte bestille og betale billettene nå 1. September grunnet klappsete tur fra Vigra til Oslo forhåpentligvis.

 

Beklager igjen, men det kommer sikkert flere muligheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en søndag er det lite trafikk på OSL, av erfaring så burde det ikke være noe problem å stå langs kanten ved avgangen med bil, sånn ca der på enden der Martin har merket på kartet. Skulle man komme tidlig og det er trangt der, så kan man sette bilen inn på kortidsparkeringen, det koster ikke stort for 15 minutter.

 

NB!! Skulle være bli dårlig, så møt opp likevel! NB!!

For da erstatter vi spotting med en tur på flysamlingen. La dette ble et vellykket forsøk på å få til en sammling for østlandet, og kanskje ny vennskap skapes og nye treff kan komme siden. Jeg har flere ideer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør oppmerksom på at listen er sent til SAS og videre til OSL, så det er for sent for flere å melde seg på omvisningen der.

 

De som er på listen, 19 stk:

Martin Flikkeshaug

Geir Ove Finstad

Jan Bache

Per Borrmann

Toril Pinson

Bjørn Erik Stensby

Andrew Thomsen

Olaf Omid Werket Ghanizadeh

Fred Solli

William Frich

Knut Andre Eikeland

Ole Helberg

Hans Gunnar Johannessen

Truls Arne Bjørkli

Truls Petter Elven

Erlend Andrè Larssen

Peder Hansson Kristensen

Jonas Mindt-Soot

Einar Halvorsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flere som spør om hvorfor de ikke er med på lista lenger. Dere er fremdeles med som deltagere på treffet (der er det ikke noen offisiell påmelding, men lista over er for de som har sendt eller bekreftet fullt navn og fødselsnummer for å kunne være med på omvisning på SAS. Dette er et krav fra SAS og OSL for at vi skal få adgand innen for sikkerhetssonen.

 

Det er desverre ikke mulig for meg å forholde meg til alle og alt, så jeg har basert meg på at dere har fulgt med i tråden. Jeg kan ikke annet enn å beklage. Da jeg først postet temaet så visste jeg ikke om jeg ville få til noe omvisninger i det hele tatt. SAS har vært veldig imøtekommende. Blir dette vellykket så gjør vi det igjen en annen gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle bare mangle. Vi må jo prøve å hjelpe hverandre. Særlig når dere skal besøke hangaren "min" En av verdens mest moderne overhalingsbaser for fly. (dokksystemer på Heavy, state of the art..)

Jeg kan dessverre ikke være med selv på søndag, men vet dere vil bli godt ivaretatt av mine kollegaer.

 

Jan: Har sendt deg melding

 

Mvh Jan Fredrik

SAS807

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...