Gå til innhold

Ny trå Flightsim møte på OSL i august


Toril Madsen

Anbefalte innlegg

For å korrigere litt her...

 

Treffet som vist i topic er ikke og forblir ikke i august har jeg skjønt dette rett nå... Men 4 september.... Altså en søndag og jeg tror de fleste som kommer fra østlands området og de som evt kommer langveis fra sånn som meg, har da mulighet til å møte opp. Jo flere jo bedre.

 

La oss nå få i gang et realt treff slik at vi kan møtes å dele erfaringer, hyggelige samtaler osv...

 

Ser frem til å møte mange kjente fra forumet her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 103
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Jepp,

Møtet er satt til 4 september, har prøvd å si det flere ganger i tråden, men har ikke hatt muligheten til å endre Emne feltet.

 

Enig med deg, datoen kræsjer ikke med Bergen eller Jarlsberg, så mange burde ha mulighet til å komme. Det ville være veldig gjevt å treffe alle ansiktene vi "snakker" med i forumet. Det hele er uformelt og vi kan gjøre så mye/lite vi vil ut av dette.

Er det noen som ønsker å ha med seg PC og simmer utstyr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toril har bil

Bjørn E S har bil plass til tre fra Toten

Fredrik B har har plass til tre fra Moss og oppover

Olaf G

Arild O

Anders S

William F

Tom K

Jan F

Ole plass til en til i bilen fra Hamar

Hans Gunnar

Truls

Erlend A, +1

Peder

 

Dere som bor langs ruta til de som kjører, ta direkte kontakt med dem for å sitte på. Dere som kommer med buss/tog send meg en PM så skal jeg holde styr på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare ett spm. mål!

Toril: Du sier att du har snakka med dem? Det stemmer ikke i følge ledelsen der (har en bestefar som var musèums leder!)

Men ihvertfall! Jeg trenger en komplett liste på alle som kommer og det KJAPT! Ledelsen i SAS lurer.

 

Artig at ledelsen i SAS er involvert i vårt treff, kanskje de skal dele ut freebees!

 

Ok, over til alvor, jeg har selvsagt snakket med en representat fra SAS Museet, og har gjort det på nytt i dag (og han hadde glemt meg...) Etter som jeg forstår på min kontakt så vil de vite hvor mange vi blir sånn ca, og nøyaktig hvor mange vi blir kun viss vi skal bestille mat (de har normalt ikke mat der).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, det er ikke bindene påmelding, men det er bare et ønske om å vite hvem som kommer, særlig sett ut i fra transport osv. For tanken er jo at vi skal bevege oss rundt etter vær og vind. Pluss at alle vil jo helst vite hvem de treffer på da. Det blir jo rå-moro å kunne treffe folk man kun ser på nettet. Også vurderer jeg om vi skal bestille mat osv. Er litt usikker på hva folket syntes om det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg, siden vi ikke vet hvor vi skal være eller hvordan været blir, eller hvor mange som kommer, så er det dumt å bestille mat. Så jeg stemmer for at vi ikke bestiller noe mat.

 

Sjokk!!! mange som kommer, fiiint

 

 

Toril har plass til 3

Bjørn E S har bil plass til tre fra Toten

Fredrik B har har plass til tre fra Moss og oppover

Tom K har plass til 3

Olaf G

Arild O

Anders S

William F

Jan F

Ole plass til en til i bilen fra Hamar

Hans Gunnar

Truls

Erlend A, +1

Peder

Morten

Andreas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oslo Flysimklubb kommer med 4 stk i en PA28-161 med callsign LN-PAL. Ankomst Gardermoen beregnet til kl. 1315 lokal time. Vi vil parkere på GA-parking. Hyggelig om noen av dere simmere som er der og har me scanner kan gi dere til kjenne når vi kommer fra flyet. Dessuten kommer det noen fra oss med bil til Gardermoen. Bildet av flyet finner dere her: [image]http://ehalvor.net/bilder/ln-pal.jpg[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kom deg hjem ja Fredrik? ""

Hvis jeg må ta flybussen opp så er det et stykke å gå, håper noen kan komme på parkeringsplassen å hente de som kommer med bussen. Kan liksom ikke spasere over 19R/01L ""

Kom hjem ja. var gøy på Unge ørner da. skal nok dit til neste år. Kunne jo bli en ny opplevelse det, å gå over stripa. skal spørre om vi kjører innom og henter. skal nok det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Litt oppdateringer i forbindelse med treffet vårt på søndag.

Jeg har kontaktet SAS teknisk og de er villige til å gi oss en omvisning på søndag, men for at det skal fungere så MÅ jeg ha en liste med:

 

Fult navn:

Fødselsdato:

 

Dette for at SAS skal kunne gi oss adgang innen for sikkerhetssonen.

 

Så vil du være med på dette så send meg en mail ASAP torilm@yahoo.com eller PM med informasjonen.

 

OBS!!! De som har fødselsdato i profilene sine send meg bekreftelse på at dato er riktig og dere skal være med !! OBS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...