Gå til innhold

Ny trå Flightsim møte på OSL i august


Toril Madsen

Anbefalte innlegg

Ok, da er jeg på Gardermoen utenfor terminalen kl.12. Jeg gidder ikke å ta tog til Ski og flybuss derfra så jeg tar flybuss fra Sonsveien og er litt tidlig på gardermoen. Er ikke noe problem å være der i to timer ""

 

2 timer? Det begynner kl 12.00

Forklarte litt feil, sorry. Mente at jeg kommer kl 10 men jeg er på møteplassen før 12 ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 103
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Tusen takk til Torild for denne dagen, bra jobbet. ""

 

Jeg skal ut og reise så jeg kunne desverre ikke spise Pizza i dag, noe dere andre gjør i skrivende stund. Det var veldig hyggelig og møte dere...Hilsen Goffen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må takke så mye for en veldig flott dag jeg også. Det var utrolig gøy å se så mange kjente folk som jeg alikevel aldri har møtt før "".

 

Toril skal ha en veldig stor takk for at hun tok initiativ til dette, responsen viser jo at dette var et veldig bra tiltak. At du i tillegg arrangerte et flott opplegg med museum og SAS teknisk var jo bare helt supert.

 

Og bake kan denne kvinnen også! Virkelig en type person som flightsim-miljøet skulle hatt flere av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker, takker, det var da så lite ""

uten dere hadde det ikke blitt noe!

Og uten SAS sin meget positive holdning ville det blitt litt mindre gjevt.

Jeg syntes dette var bare artig, og håper på at vi kan gjøre det igjen. Bare gøy å bake og stå på når folket blir fornøyde.

...det sies at veien til en flightsimmers hjerte går igjennom magen?

 

Og tl slutt en poll for å lodde stemingen til et eventuelt simmertreff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som dere har hatt en fabelaktig dag i flyets tegn ""

 

Til tross for lange dager på jobb for tiden og så godt som ingen fritid fikk disse komentarene av detta treffet meg til å starte arbeidet med et nytt treff her i Bodø.

 

Det er også flott å se at det fins personer andre plassa som påtar segå arangere slike flightsimtreff. Toril, Flott levert av deg dette ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...