Martin Flikkeshaug Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Da må jeg desverre si at jeg ikke kommer.. Har lett etter tog/fly billetter i hele dag, men finner ikke noe som passer med tiden så desverre. Får vel bli med neste gang.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Kommer med post i kveld hvis jeg kommer. Norgespakke? Neida, det er synd du ikke kan være med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Madsen Skrevet 29. august 2005 Forfatter Del Skrevet 29. august 2005 Nå har vi et bra fremmøte og dette gleder jeg meg til. Har 15 som skal være med på SAS teknisk. Dagens program: Kl ca 12:00 Fremmøte på SAS Museet, omvisning og spotting etter at alle har kommet. Kl ?? Omvisning på SAS teknisk Kl ?? Videre spotting Kl ca 16:00 Avslutte på Peppes Pizza Hvor vi spotter og hvor lenge styres av været. PGA diverse busser og tog som kommer litt i siste liten, så går siste bilen fra Terminalen til SAS MUseet klokken 12. Kan de som kommer med tog/buss og trenger å bli hentet samle dere ved terminalen ved Sigrid Unsets plass http://www.europark.no/default.aspx?pageurl=osloairportmap Og alle som kommer med bil, selv om dere bare har en ledig plass, møte opp ved terminalbygget på samme sted, eventuelt inne på korttidsparkeringen rett ved siden av, så vi kan plukke opp ungdommen. Dere som har full bil eller kommer med fly drar rett til SAS Museet. Hver person er selv ansvarlig for sine utgifter, og det er kun Peppes som koster, pluss eventuelt annet dere måtte finne på. Det selges flymodeller på SAS Museet, lefser, brus og kaffe. Vi sees! Vil dere avslutte dagen med pizza på Peppes inne på terminabygget? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Jeg kommer ikke nedover. Grunnen til dette er at jeg skal til England i November. Derfor blir det utelukket ikke tur på meg nedover nå. Blir nok en god del spotting på meg på følgende flyplasser i steden Gardermoen Kastrup Manchester og samt muligens tower besøk på Leeds Bradford Skal dit 25 November men måtte bestille og betale billettene nå 1. September grunnet klappsete tur fra Vigra til Oslo forhåpentligvis. Beklager igjen, men det kommer sikkert flere muligheter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Erik Stensby Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Hei! Jeg bare lurte på sånn ca. når vi bør møte ved terminalen, vi som kan ta med passasjerer derfra til museet. Da omvisningen begynner kl.12.00 så bør vi vel være der en god tid førut. Og hvordan skal vi finne hverandre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 jeg er litt usikker på hvor SAS museet er. Og nå fikk jeg også litt problemer med bussen. Sjekka en gang til og gfant ut at den avgangen ikke gikk på søndag. Mulig jeg kan ta bussen til oslo også til GM. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Jeg skal sjekke når jeg kommer med flybussen, er ikke sikker på når den går fra son. Sigrid Undset-plass er litt stort område. Kan vi ikke møtes vet papirflystatuen eller noe? Hvor mye kommer pizza til å koste? Regner med at vi spleiser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 HER finner du meny og priser for Peppes Pizza og det kommer jo an på hvor sulten du er. 2-3 personer på hver stor pizza burde holde, selv om jeg klarer å spise en alene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Sorry, men er det for seint nå.. Har snakka med tanta mi og jeg kan være der fra Fredag til Søndag og da kan jeg komme, men har du sagt ifra til SAS? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Am in Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Kan vi prøve å samle oss her så vi kan finne hverandre lett? hadde vært greit om vi kunne ventet på samme plass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peder H.Kristensen Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 jaja, for dem som skal bli henta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Ikke noe naturlig sted og stoppe med bil der...da anbefaller jeg parking lot på ank plan..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Er vel bare å parkere på plassen nede og komme opp så venter vi der til alle har kommet med buss/fly og så kjører vi bort? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Madsen Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 På en søndag er det lite trafikk på OSL, av erfaring så burde det ikke være noe problem å stå langs kanten ved avgangen med bil, sånn ca der på enden der Martin har merket på kartet. Skulle man komme tidlig og det er trangt der, så kan man sette bilen inn på kortidsparkeringen, det koster ikke stort for 15 minutter. NB!! Skulle være bli dårlig, så møt opp likevel! NB!! For da erstatter vi spotting med en tur på flysamlingen. La dette ble et vellykket forsøk på å få til en sammling for østlandet, og kanskje ny vennskap skapes og nye treff kan komme siden. Jeg har flere ideer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Jeg sliter litt med å komme meg til Oslo da flybussen har færre avganger på søndager Jeg har valget mellom å komme kl 9000 eller 1240.. Noen som skal kjøre nordover? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Alexsander Hovik Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Jeg kommer kansje opp . Mvh Morten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Madsen Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Jeg gjør oppmerksom på at listen er sent til SAS og videre til OSL, så det er for sent for flere å melde seg på omvisningen der. De som er på listen, 19 stk: Martin Flikkeshaug Geir Ove Finstad Jan Bache Per Borrmann Toril Pinson Bjørn Erik Stensby Andrew Thomsen Olaf Omid Werket Ghanizadeh Fred Solli William Frich Knut Andre Eikeland Ole Helberg Hans Gunnar Johannessen Truls Arne Bjørkli Truls Petter Elven Erlend Andrè Larssen Peder Hansson Kristensen Jonas Mindt-Soot Einar Halvorsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Er ikke jeg med lengre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Madsen Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Det er flere som spør om hvorfor de ikke er med på lista lenger. Dere er fremdeles med som deltagere på treffet (der er det ikke noen offisiell påmelding, men lista over er for de som har sendt eller bekreftet fullt navn og fødselsnummer for å kunne være med på omvisning på SAS. Dette er et krav fra SAS og OSL for at vi skal få adgand innen for sikkerhetssonen. Det er desverre ikke mulig for meg å forholde meg til alle og alt, så jeg har basert meg på at dere har fulgt med i tråden. Jeg kan ikke annet enn å beklage. Da jeg først postet temaet så visste jeg ikke om jeg ville få til noe omvisninger i det hele tatt. SAS har vært veldig imøtekommende. Blir dette vellykket så gjør vi det igjen en annen gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Ja, har vært litt opptatt med flytting, oppstart av studier ol. i det siste, så jeg har ikke fått fulgt så veldig godt med i denne tråden, og ser nå at det er et innlegg jeg har oversett. Men det er jo selvfølgelig ikke din feil i det hele tatt, og jeg ser frem til resten av opplegget på OSL på søndag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik Furøy Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Hei Jeg kommer til å kjøre en eller flere runder på SAS teknisk for Oslo Flysimklubb utover høsten, så de som ikke kan delta nå kan jo kanskje delta senere... Det er bare å melde seg inn i OFKL Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Vel, da fikk jeg ordnet meg adgangskort . Virkelig service hos SAS altså. (Ble faktisk oppringt av SAS fordi de hadde sett på forumet at jeg ikke hadde komt med. Var så vidt jeg fikk med meg en bekjent av Jan Fjeld. Det er bra med bekjente rundtom i flyverdenen) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Fjeld Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Var så vidt jeg fikk med meg en bekjent av Jan Fjeld. ?? Hvem er det? Jeg meldte meg på forsent også, så vi får se om jeg kommer med eller ikke. Jan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik Furøy Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Skulle bare mangle. Vi må jo prøve å hjelpe hverandre. Særlig når dere skal besøke hangaren "min" En av verdens mest moderne overhalingsbaser for fly. (dokksystemer på Heavy, state of the art..) Jeg kan dessverre ikke være med selv på søndag, men vet dere vil bli godt ivaretatt av mine kollegaer. Jan: Har sendt deg melding Mvh Jan Fredrik SAS807 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Madsen Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 BRA!! dette kaller jeg lagånd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Oj, fikk ikke med meg at det var deg, Jan Fredrik, jeg snakket med i dag. Men tusen takk skal du ha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Ok, da er jeg på Gardermoen utenfor terminalen kl.12. Jeg gidder ikke å ta tog til Ski og flybuss derfra så jeg tar flybuss fra Sonsveien og er litt tidlig på gardermoen. Er ikke noe problem å være der i to timer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Ok, da er jeg på Gardermoen utenfor terminalen kl.12. Jeg gidder ikke å ta tog til Ski og flybuss derfra så jeg tar flybuss fra Sonsveien og er litt tidlig på gardermoen. Er ikke noe problem å være der i to timer 2 timer? Det begynner kl 12.00 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Så vidt jeg skjønne rså er siste oppmøte for å bli hentet av bil kl. 12, så det er en fordel å komme tidligere. Selv kommer jeg til gardermoen med toget ca. klokken elleve, og blir vel å finne utenfor terminalen litt etter dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.