Tom Knudsen Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 For å korrigere litt her... Treffet som vist i topic er ikke og forblir ikke i august har jeg skjønt dette rett nå... Men 4 september.... Altså en søndag og jeg tror de fleste som kommer fra østlands området og de som evt kommer langveis fra sånn som meg, har da mulighet til å møte opp. Jo flere jo bedre. La oss nå få i gang et realt treff slik at vi kan møtes å dele erfaringer, hyggelige samtaler osv... Ser frem til å møte mange kjente fra forumet her... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Madsen Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 Jepp, Møtet er satt til 4 september, har prøvd å si det flere ganger i tråden, men har ikke hatt muligheten til å endre Emne feltet. Enig med deg, datoen kræsjer ikke med Bergen eller Jarlsberg, så mange burde ha mulighet til å komme. Det ville være veldig gjevt å treffe alle ansiktene vi "snakker" med i forumet. Det hele er uformelt og vi kan gjøre så mye/lite vi vil ut av dette. Er det noen som ønsker å ha med seg PC og simmer utstyr? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Helberg Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Vi kommer: Ole Hans Gunnar Truls Vi kommer med bil fra Hamar, så vi har plass til hvertfall en til i bilen. Fra Hamar eller underveis til OSL :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Jeg kommer muligens også, men kan ikke garantere noe foreløpig. Gjelder dette kun medlemmer av fs.no eller alle flightsimmere generelt? Har en kompis som sikkert blir med hvis jeg nevner det for han Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peder H.Kristensen Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Kommer sannsyneligvis jeg! Hadde vært skikkelig gøy. Peder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Har en kompis som sikkert blir med hvis jeg nevner det for han Ta med alle som er int i fly du.... Jo flere jo bedre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Madsen Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 Toril har bil Bjørn E S har bil plass til tre fra Toten Fredrik B har har plass til tre fra Moss og oppover Olaf G Arild O Anders S William F Tom K Jan F Ole plass til en til i bilen fra Hamar Hans Gunnar Truls Erlend A, +1 Peder Dere som bor langs ruta til de som kjører, ta direkte kontakt med dem for å sitte på. Dere som kommer med buss/tog send meg en PM så skal jeg holde styr på det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peder H.Kristensen Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Men når starter dette ? er alt klart for at dette skal fungere ? klokkeslett og info ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas F Berger Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Skal prøve å få det til, men jeg lover ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Jeg har bare ett spm. mål! Toril: Du sier att du har snakka med dem? Det stemmer ikke i følge ledelsen der (har en bestefar som var musèums leder!) Men ihvertfall! Jeg trenger en komplett liste på alle som kommer og det KJAPT! Ledelsen i SAS lurer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Madsen Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 Jeg har bare ett spm. mål! Toril: Du sier att du har snakka med dem? Det stemmer ikke i følge ledelsen der (har en bestefar som var musèums leder!) Men ihvertfall! Jeg trenger en komplett liste på alle som kommer og det KJAPT! Ledelsen i SAS lurer. Artig at ledelsen i SAS er involvert i vårt treff, kanskje de skal dele ut freebees! Ok, over til alvor, jeg har selvsagt snakket med en representat fra SAS Museet, og har gjort det på nytt i dag (og han hadde glemt meg...) Etter som jeg forstår på min kontakt så vil de vite hvor mange vi blir sånn ca, og nøyaktig hvor mange vi blir kun viss vi skal bestille mat (de har normalt ikke mat der). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Ok. Dere får ihvertfall besøk av danske SAS typer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peder H.Kristensen Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Ok. Dere får ihvertfall besøk av danske SAS typer Hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Haughom Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Har veldig lyst til å komme. Får se hvordan det ligger an med eksamens lesing i AGA. (AFIS kurs). Torill: Er det bindene påmelding? Kult å møte alle sammen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Madsen Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 Neida, det er ikke bindene påmelding, men det er bare et ønske om å vite hvem som kommer, særlig sett ut i fra transport osv. For tanken er jo at vi skal bevege oss rundt etter vær og vind. Pluss at alle vil jo helst vite hvem de treffer på da. Det blir jo rå-moro å kunne treffe folk man kun ser på nettet. Også vurderer jeg om vi skal bestille mat osv. Er litt usikker på hva folket syntes om det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Kommer an på maten det, pizza er vel det greieste hvis alle liker det. Men hva med å heller da ta turen innom peppez i terminalen, etter at vi har vært på museet? Den er jo dekorert med flyhistorie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Madsen Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 Helt enig med deg, siden vi ikke vet hvor vi skal være eller hvordan været blir, eller hvor mange som kommer, så er det dumt å bestille mat. Så jeg stemmer for at vi ikke bestiller noe mat. Sjokk!!! mange som kommer, fiiint Toril har plass til 3 Bjørn E S har bil plass til tre fra Toten Fredrik B har har plass til tre fra Moss og oppover Tom K har plass til 3 Olaf G Arild O Anders S William F Jan F Ole plass til en til i bilen fra Hamar Hans Gunnar Truls Erlend A, +1 Peder Morten Andreas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Halvorsen Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Hei Da er vi 3-5 stk fra Oslo Flysimklubb som også dukker opp. Tre av oss kommer i eget fly, enten en C172 eller en PA28-161 dersom været tillater vfr-flight. Passer jo fint å parkere på GA-parkingen. ;-)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Halvorsen Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Oslo Flysimklubb kommer med 4 stk i en PA28-161 med callsign LN-PAL. Ankomst Gardermoen beregnet til kl. 1315 lokal time. Vi vil parkere på GA-parking. Hyggelig om noen av dere simmere som er der og har me scanner kan gi dere til kjenne når vi kommer fra flyet. Dessuten kommer det noen fra oss med bil til Gardermoen. Bildet av flyet finner dere her: [image]http://ehalvor.net/bilder/ln-pal.jpg[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Petter Elven Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Jeg tror jeg også kommer til OSL møte den dagen selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Bjørnebekk Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Kommer an på maten det, pizza er vel det greieste hvis alle liker det. Men hva med å heller da ta turen innom peppez i terminalen, etter at vi har vært på museet? Den er jo dekorert med flyhistorie dette er en god ide, de som vil kan jo bli med dit etterpå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Du kom deg hjem ja Fredrik? Hvis jeg må ta flybussen opp så er det et stykke å gå, håper noen kan komme på parkeringsplassen å hente de som kommer med bussen. Kan liksom ikke spasere over 19R/01L Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Bjørnebekk Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Du kom deg hjem ja Fredrik? Hvis jeg må ta flybussen opp så er det et stykke å gå, håper noen kan komme på parkeringsplassen å hente de som kommer med bussen. Kan liksom ikke spasere over 19R/01L Kom hjem ja. var gøy på Unge ørner da. skal nok dit til neste år. Kunne jo bli en ny opplevelse det, å gå over stripa. skal spørre om vi kjører innom og henter. skal nok det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Bergseng Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Hei, Jeg kommer antagelig en tur. Jeg har ikke bil, så jeg vil ta flybussen til Gardermoen. Deretter får jeg vel ringe tårnet å be om tillatelse til å krysse rullebanene Hvis det er noen som har mulighet til å få transportert meg over til SAS-museet, hadde det vært fint. Raymond Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Bjørnebekk Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 sorry, jeg er "dobbel bucka" skal til tæsse flyshow med et fly så kan desverre ikke komme. blingsa litt på datoen når jeg sa ja. sorry... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Madsen Skrevet 29. august 2005 Forfatter Del Skrevet 29. august 2005 Hei, Litt oppdateringer i forbindelse med treffet vårt på søndag. Jeg har kontaktet SAS teknisk og de er villige til å gi oss en omvisning på søndag, men for at det skal fungere så MÅ jeg ha en liste med: Fult navn: Fødselsdato: Dette for at SAS skal kunne gi oss adgang innen for sikkerhetssonen. Så vil du være med på dette så send meg en mail ASAP torilm@yahoo.com eller PM med informasjonen. OBS!!! De som har fødselsdato i profilene sine send meg bekreftelse på at dato er riktig og dere skal være med !! OBS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Er det fortsatt lov å melde seg på? Skal høre om jeg får kjøpt meg flybillett, men da må jeg hentes utenfor terminalen. Men skal jeg ha med fotokamera? Kommer med post i kveld hvis jeg kommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Madsen Skrevet 29. august 2005 Forfatter Del Skrevet 29. august 2005 Jepp, det er bare å si i fra. I morgen regner jeg med at lista må være klar for SAS, så de kan gjøre det de må. Så alle som vil være med, dette er siste sjangse om dere skal være med å besøke SAS hangaren. Ta med det du har av kamera, kikkert og scannere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peder H.Kristensen Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Jeg kommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Hvor lenge varer "møtet"? Må vite om det er fly som går.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.