Gå til innhold

Ny trå Flightsim møte på OSL i august


Toril Madsen

Anbefalte innlegg

Hei,

Det gleder meg å se at flere har lyst til å møte opp for et lite treff. Ideer om dato og møtested taes til takk.

I mellomtiden så foreslår jeg:

SAS museumet søndag 27 august, de er åpne fra kl 12 tror [color:"red"] [/color] OK DA ENDRER VI TIL 4 SEPTEMBER jeg, dette må sjekkes nøyere. DET er gratis, og har fin utsikt til vestre rullebane.

http://www.plane-spotter.com/Reports/Museums_at_OSL/1st_part.htm

 

Så det litt mere praktiske, si om du kommer med egen bil og har plass til passasjerer. For det kan jo bli behov for å flytte oss over til andre siden, eller spise litt, pluss at de som kommer med kollektiv transport må vel plukkes opp ved flyplassen, så om vi eventuelt møtes der..

 

Jeg kommer med egen bil og har plass til 3

 

Så nå venter jeg på at Olaf, Arild, Tom, Andrè og Tordbjørn fyller ut pluss alle andre som vil komme!

 

Oppfordrer folk i alle aldere til å komme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 103
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Lars,

Det er litt opp til deg og alle andre å komme med innspill, jeg er åpen for det meste og tror nok at folk får komme når det passer med kommunikasjon. Detaljer om møtested og tidspunkt kan vi komme frem til når vi vet mere om hvem som kommer, hvor de kommer fra og om de har egen bil eller trenger transport.

 

Toril

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som det står i første posten så begynner det klokken 12

 

Edit: Bare så jeg ikke høres ut som en kjeftesmelle, så holdt jeg på å svare før Toril postet sitt svar. Det går sikkert an å tilpasse opplegget til at folk kommer når det passer dem, så lenge ikke alt for mange kommer spredt. Vi har vel ikke noe sånnt stivt program

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg ser at det ventes på mere info. Da jeg tok opp dette for en stund siden så var det med tanke på at det ville vært kjempe trivelig å treffe andre fra FlightSim.no. å kunne få treffe både simmere og spottere i Oslo område for et uformelt treff.

 

Som sagt så ser jeg at vi møtes på SAS Museet på Gardermoen søndag 4 september klokken 12. Det er et godt sted å møtes, det ligger fint til for videre forflytninger, det er gratis inngang og de har flott utsikt over vestre bane.

 

Jeg har vært i kontakt med de som driver SAS Museet med tanke på å få til servering osv. men for at de skal kunne få til noe så må jeg vite hvor mange som kommer, da de normalt ikke har mat der. Kaffe og brus har de. Jeg har ikke lagt opp til noe program, annet enn sosialt treff med trivelige mennesker som deler samme interesse. Jeg håper på at alle føler at de kan komme, være seg at de er 12 år eller 80 år, personlig så ligger jeg et sted i mellom de to aldersgruppene.

 

Skulle været bli elendig så kan vi besøke flysamlingen.

 

Det er ikke altfor mange som har sagt at de vil komme, men jeg tar nå en tur opp dit uansett og har i allfall to jeg vet skal dit og som skal sitte på med meg.

 

Så møt frem, og de som har ta med kikkert, flyscannere, kamera og godt humør! Eventuelt penger til mat eller matpakker.

 

Dere som har bil kan si om dere vil hjele de unge uten. Og dere unge uten si i fra at dere trenger skyss. Da tenker jeg rundt på Gardermoen om vi vil over på vollen, eller flysamlingen osv.

 

Jeg har ingen ambisjoner om et stort opplegg slik som en annen her prøvde å få til. Jeg tenker mere på et treff slik de har rundt på de andre flyplassene i Europa. MEN har dere noen ideer eller ønsker så kom med de.

 

Toril

 

De som kommer:

Toril har bil

Olaf G

Arild O

Anders S

William F

Fredrik B

Andrè A kanskje?

Lars KR kansje?

Tom K kanskje?

 

Kan dere legge dere til på lista? eventuelt redigere bort "kanskje?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som kommer:

Toril har bil

Bjørn E S har bil

Olaf G

Arild O

Anders S

William F

Fredrik B

Andrè A kanskje?

Lars KR kansje?

Tom K kanskje?

 

OK, dette ser bedre ut ja! 2 med bil, fem uten, det regne stykket går fint opp. De som skal sitte på og som kommer med tog/bus kan vel alle f.eks møtes ved korttidsparkering ute ved adgangen. Bortsett for de som plukkes opp langs veien opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...