Toril Madsen Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Hei, Det gleder meg å se at flere har lyst til å møte opp for et lite treff. Ideer om dato og møtested taes til takk. I mellomtiden så foreslår jeg: SAS museumet søndag 27 august, de er åpne fra kl 12 tror [color:"red"] [/color] OK DA ENDRER VI TIL 4 SEPTEMBER jeg, dette må sjekkes nøyere. DET er gratis, og har fin utsikt til vestre rullebane. http://www.plane-spotter.com/Reports/Museums_at_OSL/1st_part.htm Så det litt mere praktiske, si om du kommer med egen bil og har plass til passasjerer. For det kan jo bli behov for å flytte oss over til andre siden, eller spise litt, pluss at de som kommer med kollektiv transport må vel plukkes opp ved flyplassen, så om vi eventuelt møtes der.. Jeg kommer med egen bil og har plass til 3 Så nå venter jeg på at Olaf, Arild, Tom, Andrè og Tordbjørn fyller ut pluss alle andre som vil komme! Oppfordrer folk i alle aldere til å komme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 27 august passer desverre ikke for meg... Kunne sett for meg Søndag 4 september jeg... Det hadde passet fint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 grrrr.... eneste uken jeg har ferie....da sitter jeg i det minste på et fly til Kroatia. Lykke til iallefall!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Fjeld Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 I mellomtiden så foreslår jeg: SAS museumet søndag 27 august, Nå er vel 27 en lørdag, men uansett. Det er Bergen Airshow den helgen. Kanskje mange velger det isteden. Jan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 ok skal finne ut om jeg kan nür jeg kommmer hjem fra tyskland. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Count me in. Jeg kommer nok med flytoget regner jeg med, men det ser ut til at det passer bedre med 4. september for folk flest her. For meg er det i grunnen det samme, da jeg ikke har råd til å reise på Bergen Air Show uansett... ikke så lett å være nyetablert student Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Madsen Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 OK det var det jeg ville, få dette i gang! Da har folket talt og vi tar 4 september. Ellers alt som før, og jeg gjentar, før opp om dere har behov for å sitte på eller kan ta med passasjerer! Toril Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrè Amundsen Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Kan ikke love noe sikkert! Men skal prøve å få dette til. Blir litt mye stress den tiden som kommer fremover også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars K. Rønes Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Kunne vært greit å få vite litt om hvilke tidspunkt det er snakk om her.. Må se hvilke fly det passer med o.l. Lars Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Madsen Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 Lars, Det er litt opp til deg og alle andre å komme med innspill, jeg er åpen for det meste og tror nok at folk får komme når det passer med kommunikasjon. Detaljer om møtested og tidspunkt kan vi komme frem til når vi vet mere om hvem som kommer, hvor de kommer fra og om de har egen bil eller trenger transport. Toril Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Som det står i første posten så begynner det klokken 12 Edit: Bare så jeg ikke høres ut som en kjeftesmelle, så holdt jeg på å svare før Toril postet sitt svar. Det går sikkert an å tilpasse opplegget til at folk kommer når det passer dem, så lenge ikke alt for mange kommer spredt. Vi har vel ikke noe sånnt stivt program Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Jeg tar opp tråden igjen, og "melder meg på opplegget" . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Nordmann Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Satser på att jeg også kan komme den 4 september. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Hva skjer? Er programmet satt for møte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Jeg har snakket litt med Toril, og hun skal komme med et innspill når hun har tid . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Madsen Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Hei, Jeg ser at det ventes på mere info. Da jeg tok opp dette for en stund siden så var det med tanke på at det ville vært kjempe trivelig å treffe andre fra FlightSim.no. å kunne få treffe både simmere og spottere i Oslo område for et uformelt treff. Som sagt så ser jeg at vi møtes på SAS Museet på Gardermoen søndag 4 september klokken 12. Det er et godt sted å møtes, det ligger fint til for videre forflytninger, det er gratis inngang og de har flott utsikt over vestre bane. Jeg har vært i kontakt med de som driver SAS Museet med tanke på å få til servering osv. men for at de skal kunne få til noe så må jeg vite hvor mange som kommer, da de normalt ikke har mat der. Kaffe og brus har de. Jeg har ikke lagt opp til noe program, annet enn sosialt treff med trivelige mennesker som deler samme interesse. Jeg håper på at alle føler at de kan komme, være seg at de er 12 år eller 80 år, personlig så ligger jeg et sted i mellom de to aldersgruppene. Skulle været bli elendig så kan vi besøke flysamlingen. Det er ikke altfor mange som har sagt at de vil komme, men jeg tar nå en tur opp dit uansett og har i allfall to jeg vet skal dit og som skal sitte på med meg. Så møt frem, og de som har ta med kikkert, flyscannere, kamera og godt humør! Eventuelt penger til mat eller matpakker. Dere som har bil kan si om dere vil hjele de unge uten. Og dere unge uten si i fra at dere trenger skyss. Da tenker jeg rundt på Gardermoen om vi vil over på vollen, eller flysamlingen osv. Jeg har ingen ambisjoner om et stort opplegg slik som en annen her prøvde å få til. Jeg tenker mere på et treff slik de har rundt på de andre flyplassene i Europa. MEN har dere noen ideer eller ønsker så kom med de. Toril De som kommer: Toril har bil Olaf G Arild O Anders S William F Fredrik B Andrè A kanskje? Lars KR kansje? Tom K kanskje? Kan dere legge dere til på lista? eventuelt redigere bort "kanskje?" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Bjørnebekk Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 hei, skal prøve å komme, må bare snakke med pappa om han kan kjøre. kommer svar før uka er slutt. mvh. Fredrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Bjørnebekk Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 ja jeg kan komme, noen som vill sitte på? hvor ligger SAS museet? mener du forsvarets flysamling. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Hvis jeg ikke tar feil, ligger SAS-museet ved siden av den gamle terminalen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Jeg har veldig lyst til å komme, men det ser ut til å bli vanskelig siden billetten koster fra 1000 til 1500 spenn og det er litt dyrt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Madsen Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 SAS Museet ligger ved den gamle terminalen, se M på kartet her http://www.plane-spotter.com/Airports/Norway/OSL/SpotterGuide_OSL.pdf Den er fin å printe ut for alle som vil spotte på Gardermoen, all info på en side. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Jeg er fortsatt innstilt på å komme å¨dette ja. Hadde vært veldig fint om jeg kunne bli plukket opp rundt terminalen et sted da jeg kommer med flytoget Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Erik Stensby Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Jeg tror jeg kommer jeg også. Har aldri møtt noen av disse her inne noen gang. Jeg er jo en del på ENGM på spotting da, men som regel alene. Jeg kjører bil og har plass til 4 stk., hvis ikke en kamerat av meg blir med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Madsen Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 De som kommer: Toril har bil Bjørn E S har bil Olaf G Arild O Anders S William F Fredrik B Andrè A kanskje? Lars KR kansje? Tom K kanskje? OK, dette ser bedre ut ja! 2 med bil, fem uten, det regne stykket går fint opp. De som skal sitte på og som kommer med tog/bus kan vel alle f.eks møtes ved korttidsparkering ute ved adgangen. Bortsett for de som plukkes opp langs veien opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Bjørnebekk Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 jeg (fattern) har bil med plass til 3 til. og tak for opplysninga om sas museet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Jeg kommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Fjeld Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Kommer. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Madsen Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 Dette ser bra ut, de som kommer: Toril har bil Bjørn E S har bil Fredrik B har bil Olaf G Arild O Anders S William F Tom K Jan F Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Dere får ta noen bilder og legge ut på forumet, så vi som ikke har anledning til å komme kan bli fristet til å delta en annen gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Dere får ta noen bilder og legge ut på forumet, så vi som ikke har anledning til å komme kan bli fristet til å delta en annen gang Ja Oslo er ikke så langt unna her så. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.