Gå til innhold

Widerøe på kryss og tvers Norge


Andrè Amundsen

Anbefalte innlegg

Skal snart flytte og studere(spille) musikk. Skal da gå på Musikk skole. Det er om ca. 3 - 4 ukers tid.

 

Da blir det ikke noe mer å se fra meg på et år. Kanskje i ny og ne jeg stikker innom flightsim.no, og kommer hjem sannsynligvis og fyrer opp gamle tanker.

 

Jeg har veldig lyst til å bruke den siste tiden på å fly Norge kryss og tvers med Widerøe. Og lage meg et lite prosjekt om dette, samt komme med noen, og mange bilder som jeg skal legge ut her ettervært. Begynner muligens i dag.

 

Lurer på hvor jeg kan få tak i et sikkelig Widerøe (Norge) Kart, som jeg kan følge. Husker ikke alle flyvninger til Widerøe. Har søkt litt på nettet, men finner liksom ikke det jeg er på jakt etter, derfor lurer jeg på om noen kunne sendt meg dette på e - mail eller legge ut en link her. Meget takk nemlig, er rett i planen av dette prosjektet ""

 

[image]http://www.geilolufthavn.no/Uploads/Images/artikler/18288/WF-logo-liten_mini.jpg[/image]

 

""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...