Chris_Andre Martinussen Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Får ikke håpe dette betyr slutten for simulatoren. http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/london/article1085862.ece Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Det vil jeg ikke tro gitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baard Salvesen Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 MSFS overlevde 11.9.01 ,så den overlever nok nå også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrè Amundsen Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Skal hele verden stoppe å produsere ting pga dumme terrorister ødelgger? Skal vi som er normale i hodet stoppe all produksjon pga det? Nei, slapp av, MSFS lever, og kommer alltid til å leve. Simulatoren brukes også til ordentlige piloter der ute. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Riktig. Samme som å si at GTA brukes til kjøre og skyte trening? Ikke sammelignbart forøvrig, men dere ser hvor jeg vil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 So what... Har da min versjon jeg da.. Men hadde vært rimelig synd om det hadde tatt vekk fremtidige versjoner, noe som 100% garantert ikke skjer... Da må dem jo forby RPG spill også da... Og for å ikke snakke om bilspill... Man kan jo lære seg å kjøre bil ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.