Gå til innhold

Flightsim


Kjetil Håvan

Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Heisann!

 

Noen som vil være med å stemme frem Morten Haughom og hans flightsimulator på NRK1 Norge rundt Jukeboks en gang?

 

Hva med en helg, (eller nå en dag til uka) neste Lørdag eller søndag mellom kl 10 og 11 på formiddagen? Hvis mange flightsimmere stemmer inn samtidig tror jeg nok ikke det vil være noe problem å få den opp og øverst på lista. Man sender V 1438 til nummer 1987 og så har man stemt, men sjekk nummeret da (1438) det kan jo være den har et annet nummer neste helg. ""

 

Hvis noen er interessert hadde det vært moro, bare vi finner ut en dag og peiser på så er det i boks. Har ikke sett innslaget før skjønner dere! ""

 

Mvh Kjetil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Det ble ikke noe opptak nei. Tenker ikke langt nok enkelte ganger, selvfølgelig finnes det på weben! ""

 

Samme det, det var jækli moro likevel. Jeg satt og så på kl 10:10 og tenkte at kanskje når vi opp til toppen før kl er elleve. Plutselig bare var "flysimulator" på førsteplass og den ble vist allerede kvart over ti! ""

 

Man kan selvfølgelig diskutere seg ihjæl om hvor tullete dette er, men moro var det læll! Tusen takk alle sammen som stemte!""

 

Mvh Kjetil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg så jo som sagt dette innslaget i går. Da jeg var ute å flydde på VATSIM senere i går kveld, synes jeg at jeg kjente igjen stemmen til en av dem andre pilotene som også skulle til Værnes. Sjekket hvem det var på ServInfo, og joda, det var Lasse Haughom. hehe...litt artig var det jo...han er jo kjendis fra TV og greier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...