Rune Karlsen Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Hmm... TV Innlandet har vært her i dag og sender repotasjen kansje allerede i morgen eller mandag. Bare et tips om noen vil se det. Rune Karlsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Hansen Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 I Sarpsborg har vi neppe TV innland, men har dem WEB-tv eller har noen mulighet til å ta det opp og så deretter legge det ut her?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Dette må jeg se! Synd at jeg ikke har TV-innlandet da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Karlsen Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 De skulle også legge det ut på websiden også. Jeg har vært bortreist på hytta noen dager så jeg har ikke sett noe enda, men kan tipse om det når det dukker op noe. Det skulle vist være snakk om at det skulle sendes på andre kanaler også. om opptaket gikk bra? Vel jeg vwt ikke helt enda, men kommer tilbake om det skjer noe. Rune Karlsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon Aarøen Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Min erfaring med slike lokal-TV-stasjoner er at de gjerne er tilknyttet TV-Norges lokalTV-nett og at utvalgte reportasjer blir sendt i "Norge i dag"-sendinger (hvis de fortsatt holder på med dette da ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Karlsen Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 Ja det er vel noe sånt, får se hva som skjer... Rune Karlsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørn Jovik Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Hei Rune! Så innlegget i helga . Meget imponerende må jeg si. Forsøkte for øvrig web-tv linken på web sidene deres, men den var dessverre feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Karlsen Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 Jeg var på hytta i helga og fikk ikke sett det Du har vel ikke lastet det ned på pc? Rune Karlsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Karlsen Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 Vet ikke helt om denne liken virker, men de som vil kan søke på TV-innlandet klikke på TV-innlandet linken på tv som kommer frem. velge dag (Fredag) så har de lagt det ut som et klipp i sendingen der. Har nettop sett det. Takk for opplysningen http://www.nwrweb.com/player/show/oa.no/...oreInfo=Fredag# Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Så det no.. så sinsykt tøft ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.