Erlend Andrè Larssen Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 Der er den der ja, det er en sånn jeg tenker på å kjøpe Hvordan flyr den? Er det fast vinge eller avtagbar? Hvor heftig 3D kan den fly? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Harald Olsen Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Der er den der ja, det er en sånn jeg tenker på å kjøpe Hvordan flyr den? Er det fast vinge eller avtagbar? Hvor heftig 3D kan den fly? Vingen er avtagbar, er festet med 2 stk nylonskruer i underkant. Flyr det meste av acro-manøvre... Med 91FX har man motor av massevis, kanskje i overkant. Flyr rett opp 90grader så langt øyet kan se Hovrer lett på ca 50% throttle....osv...veldig stabilt i lengreretningen...er snill på landingene, med lav stall-hastighet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 U can do skal være et bra fly det. Har ikke fått testen den selv enda. Jeg derimot pleier somregel alltid å havne opp med Cap, og mitt neste fly hvis jeg får tiden til å fly litt igjen blir vel denne: [image]http://www.modellers.com/modellers/images/products/greatplanes/gpma1285.jpg[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 Cap er fine fly ja! Spesielt 232 som er min favoritt. Jeg har nok ikke råd til noen stor IMAC-modell jeg som bare er 15 år. Vurderer faktisk å selge Caroselen til fordel for U can do, men jeg er ikke sikker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.