T. Paulsen Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Oi oi oi oi oi oi... Dette flyet er bare så sinsykt stygt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 He he skal være enig med deg her Tom Arne, men samtidig blir en helt hypnotisert av det.. sitt og stirr i 5 minutter og flyet blir faktisk litt kuult... Sykt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Ser ut som om de har sveisa sammen litt metal, for så å sette på vingen og halen fra det første modellflyet mitt, en graupner Taxi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David S. Cozar Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Ser ut som om de har sveisa sammen litt metal, for så å sette på vingen og halen fra det første modellflyet mitt, en graupner Taxi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gard Gitlestad Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Ser ut som om de har sveisa sammen litt metal, for så å sette på vingen og halen fra det første modellflyet mitt, en graupner Taxi Men serriøst, syns ikke at den så så veldig ille ut. Må innrømme at den egentlig var ganske rå! Om ikke direkte pen, så var den i allefall stilig... Men, ikke forvent noe annet av en som liker russiske helikoptre Denne,, derimot..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David S. Cozar Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Denne,, derimot..... Ser ut som en flyvende elefant Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Superguppy er jo en klassiker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Denne,, derimot..... Er det experimental jeg kan lesepå sida der? Huff den der var noe av det styggeste jeg noen gang har sett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.