Tordbjørn W. Eriksen Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Som sagt vil takke Eivind T.Foss for tålmodigheten hans, da jeg tok min første "live atc" flight i kveld. Retter også en takk til Jonas Rettum som fikk meg trygt ned igjen. Tenk at jeg har fløyet siden september uten å tenkt på VATSIM.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Hadde jomfruturen jeg og... vel, tur og tur, kom akkurat i luften etter sikkert 3 timer på bakken med grublng Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre Aabø Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Godt å høre at dere hiver dere ut i det. Skal love dere at det kommer bare til å bli bedre og bedre. Grubling blir det også en del av, stå på!! Og vi ses i lufta! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.