Gå til innhold

Som å bli født på ny...


Ivar Amundsen

Anbefalte innlegg

Etter å ha vært mer enn lenge fraværende fra dette forumet.. måtte jeg bare tilbake..:-)

Men det er jo som å bli født på ny.. ikke virker "gamle" PID og passord fra den gang "SATCO".. naturlig nok.. *ler*.. så her må det registreres og leses på nytt.. rett og slett "gjenfødes" til en luftferd..

Skal prøve å la være å spørre om FAQ "ting".. og heller lete og lese.. men vær gjerne tålmodig om det skulle dukke opp et "dumt" spm..:-)

Det hjelper ikke å være medlem nr, 7 når en har vært fraværende i et par år.. for her går tia fort.. en fin søndag til ALLE..:-)"sees" og høres i lufta... kanskje??:-)

Mvh

Ivar...*sylfersk*.. igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt du trenger for VATSIM er SB3, ikke noe ekstra greier.

Scenery-siden har det kommet mye utrolig, NA9 + Update, Norway Scenic, Norway Bridges, Norwegian Roads, Lennart Textures, Norway Quality Mesh osv, mye av det finner du i filbibl.

 

Fly: LDS har sluppet sin payware 767, PMDG's payware 737-600/700/800/900 B1900 B1900D osv er på markedet. PMDG747 slippes snart. Flight 1, Dreamfleet og Carenado har også fine fugler på markedet. På VATSIM siden er det en del ATC i landet, snart skal jeg også ha training, håper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...