Gå til innhold

Flightsimmøte i Bergen?


Frode Mæland Strand

Anbefalte innlegg

Hei!

Nå ser jeg at det skal holdes flightsimmøte i Oslo igjen. Der borte i Gardermoenland har de visst klart å lage en tradisjon med disse møtene.

Som alle vet, kan vi som bor i Bergen ikke være noe dårligere, så vi burde kanskje prøve å samles? Forslag til møteplass og tidspunkt mottas med takk. Selv er jeg ikke så overbegeistret for røyking, så jeg håper vi kan finne et sted uten nikotinforbrenning.

 

Flesland rules

-Frode

------------------

VACCNOR3

Event Coordinator

http://home.online.no/~eisoere/VACCN/" TARGET=_blank>VACC Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Frode og andre interesserte bergensere!

Jeg kan også godt tenke meg å møte andre flysimmere. Hva med kafeen på Flesland - røykfri del? Passer det med førstkommende lørdag (28/10) kl 16.00 (etter lørdagshandling, før andre selskapeligheter)?

Håper også andre er interessert!

Hilsen Eivind

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Godt forslag! Skal høre med dem om vi kan reservere noen bord med fin utsikt :-) For dem som ikke er så kjent på Flesland: Gå opp rulletrappen, 180 til venstre, opp en trapp til og du er der....

Hvor mange bord trenger vi (=hvor mange tror de kan komme på lørdag) ?

Ser frem til litt uformell flightsim-chatting

 

Med Flesland-hilsen

-Frode

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...