Gunnar van der Meeren Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 I morgen kommer LN-WND til Flesland ifbm et arrangement med Kreftforeningen: http://www.bergenairshow.no/presse/dc3.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Nårtid kommer hun? Jeg er på ENBR fra 1600 i morgen. I så fall blir det nok bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Slik jeg har forstådt dette er dette arangemanget for barn som har mistet sin mor/far/søster/bror på grunn av kreft? Er litt "OT", men mine fettre (5 og 7 år) mistet sin søster (altså min kusine) grunnet kreft i vår. De er nesten naboene våres faktisk... Han eldste av dem er også veldig flyinteressert (lurer på hvem han har det fra? ). Burde jeg melde han på dette arangemanget? Kanskje det bare er for unger som har mistet foreldrene sine, eller kanskje det er litt sent også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Gulliksen Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Det begynner kanskje å bli litt sent, og uansett tror jeg dette arrangementet er for barn som selv har kreft. Jeg er ikke sikker på om dette bare er barn fra Vestfold og regionen rundt, eller om det f.eks. er barn fra Radiumhospitalet, evt. åpent for alle. Det jeg vet, er i alle fall at dette arrangementet har pågått noen år nå, og at det visstnok er mektig populært, med aktiviteter på bakken (leker, underholdning) i tillegg til flyturen. Endre: Men Geir, kanskje det er noen her på forumet som er bosatt i Bergens-området som kunne tenke seg å ta med den flyinteresserte fetteren din opp en tur? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 Dette arrangementet er ment for dem som har noen med kreft i den nærmeste familien.....alså ikke utelukkende bare for kreftsyke barn. Men, akk........ været viser seg dessverre ikke fra sin beste side. Det betyr (hva jeg vet så langt) at LN-WND står fast østpå......typisk!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Svarte... synd for håpefulle barn, synd for meg med kamera... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 ....men alle våre fly pluss endel til og en Gulfstream står (stod) på Technical.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Gulliksen Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Ifølge Dakota Norways eget medlemsblad, er dette en "Opplevelsesdag i Bergen for kreftsyke barn og deres familier. Lukket arrangement." Men uansett: Synd at været igjen satte en stopper for flyging. Spesielt synd i denne sammenhengen selvsagt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.