Joachim Skjønberg Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Hører på streamingen ofte "Navigator" eks 356, hvilke fly er dette? ICAO "NAV"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Får opp Nova Airlines på c/s "Navigator" på www.airlinecodes.co.uk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Warren Berg Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Nova ja, men mest vanlig er "Novair". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Det kan så hende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 Hm...Novair? Trodde det var Avinor eller staten eller noe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Sikker på at det ikke var navigatøren i nesen på en Tupolev som hadde tatt over radiosambandet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Hvorfor spør du hvis du allerede "vet" svaret, Joachim? Jeg forholdt meg bare til søkeresultatet på den siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 Jeg "vet" ingen ting! Er "kanskje" derfor jeg "spør" "!" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Spesielt nå på sommeren, blir det litt ekstra med "Navigator" å høre - siden vi flyr mye til Hellas og de greske øyene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 Oki, men takk for svaret da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.