Gå til innhold

Nedlasting!


Kjetil Håvan

Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Jeg vet ikke hvor jeg skal legge dette innlegget, men her er vel greit.

 

Noen som vet om nedlasting av filer her på flightsim.no er nede for telling?? Har prøvd i tre dager uten at nedlasting vil starte! Har veeeeldig lyst på "Norway quality mesh"! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk heller ikke kontakt med fs.no når jeg skulle downloade denne. Trodde det kanskje var ekstrem pågang. Men det var linket til en annen plass hvor denne kunne downloades fra inntil videre. Husker ikke hvor... Men den andre plassen fungerte utmerket for meg.

 

Kanskje det var denne mirror'en Roy Inge Nilsen la ut 3-6-05?:

 

http://home.lyse.net/startsiden/Norway_mesh.zip

 

Han skrev den bare skulle ligge på t.o.m. litt utover dagen igår, men jeg prøvde å laste ned litt fra den akkurat nå, og den så fortsatt ut til å funke bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Servern i Stockholm har vært nede ja, vet ikke hva som skjedd men hele 10mbit linan var opptatt med flightsim brukere, så jeg tror det ble litt for mye for den "".

 

Kom akkurat hjem fra Hellas (NVR 344 / Novair A321) så har ikke fått fikset noe før nå, men det ser ut som servern etter en autorestart klarte å fikse seg selv ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...