Gå til innhold

X-Plane


Kjetil Håvan

Anbefalte innlegg

Helt enig!

 

Kunne som et eksempel erstatte "Flight Unlimited" med X-plane, hadde garantert fått mer aktivitet der enn det har vært siste par årene i alle fall. Men det skal jo ingenting til da; så under "FU" faktisk for aller første gang i kveld, og så at det har jo ikke vært postet noe i det hele tatt der siden mars 2004!

 

X-plane kommer jo opp på fs.no med jevne mellomrom, og interessen da virker jo å være ganske stor.

 

Det er jo også flere medlemmer her på fs.no som har flydd og som flyr X-plane, og de fleste av oss har fått hakeslepp opptil flere ganger de siste månedene av å se bilder av hvor fantastisk fin Boeing 737 Morten Melhuus har laget til denne simulatoren. Bare å se på de bildene kan man jo bli inspirert til å satse på denne i steden for MSFS. ""

 

Jeg har ikke helt gjort det helt enda dog, men har ingen problemer med å skjønne at X-plane er kommet for å bli, og at den som simulering av hvordan fly faktisk fysisk oppfører seg i virkeligheten er MSFS overlegen, og definitivt fortjener et eget forum her på fs.no nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Jepp, helt enig. Jeg er akkurat på trappene til å kjøpe X-Plane. Har nettopp bestilt den, gleder meg faktisk en del til den kommer! ""

 

Men det er som sagt synd, det er temmelig dødt rundt fly! og de andre simulatorene som ligger i denne delen av forumet.

Vi får håpe på bedre tider! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært hyggelig med ett eget XP forum her. Har lenge

undret meg over hvorfor det ikke finnes.

 

Selv har jeg holdt på med X-Plane i mange år og vært med på

å utvikle både flight model til simen, fly, scenery etc sammen med

X-Plane Freeware Project. En gruppe Ingeniører, piloter og andre dyktige folk. Det er ingen tvil om at XP er kommet for å bli, og har passert MSFS

på en del områder, bl.a flight model.

 

Om ca 3 uker drar jeg til Nice for å møte utvikleren av sim'en - Austin Meyer og

noen andre sentrale folk fra hele verden for å diskutere framtiden. Prøv å få til det med MSFS folkene.. ""

 

På tide å få hodet opp av sanden fs.no ""

 

MVH

 

M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...