Stian Haukland Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Hihi...Jeg kjører fra Horten i morra! Har plass. Hilsen Stian. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Mormor ringte i sted og nå skal jeg visst til Fredrikstad i morgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Axel Næss Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Noen god idè på hvordan man kommer seg fra Oslo til Torp uten bil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Noen god idè på hvordan man kommer seg fra Oslo til Torp uten bil? Tog Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Går vel buss.. Tog kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jim Vold Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Anbefaler flybuss Oslo - Torp. Hvis dere tar tog, er det meget kronglete å finne frem fra togstasjon Tønsberg/Stokke/Sandefjord hvis man reiser fra Oslo. Og billigere er det også med flybuss tror jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Anbefaler flybuss Oslo - Torp. Hvis dere tar tog, er det meget kronglete å finne frem fra togstasjon Tønsberg/Stokke/Sandefjord hvis man reiser fra Oslo. Og billigere er det også med flybuss tror jeg... Flybuss anbefales ikke, siden du da havner på feil side av flyplassen, og det er bare ca. 10 km. rundt gjerdet... Beste alternativet er tog, til Stokke, og gå derfra, eller ta taxi... Er vel et par km. fra stasjonen til porten... Forøvrig så har en del av flyene ankommet idag.. Når jeg dro kl. 18:00, så var to F-16B, en Bleriot, og en Chipmunk trygt plassert innendørs.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Værmeldinga ser jo rett og slett forferdelig ut, spesielt for oss som planlegger å komme vestfra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Værmeldinga ser jo rett og slett forferdelig ut, spesielt for oss som planlegger å komme vestfra. Så absolutt. Satt nettopp og så på værmeldingen, var visst litt opphold på morgenen, men ellers regnbyger resten av dagen Mens en annen kanal sa det motsatt, regn på formiddagen, og opphold på ettermiddagen Nei, blir nok ingen Torp tur på meg! Vi får nye Tom Arne sine knallbilder istedet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 METAR 041020Z 32009KT 9000 -RA SCT003 BKN006 12/11 Q1000 TAF (FC) 040800Z 040916 35007KT 6000 -RA BKN008 TEMPO 0914 3000 DZ BR BKN002 TEMPO 1416 BKN015 Kos dere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Avlyst Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 For deg eller gjelder det hele sulamitten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Wiik Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Flyshowet ble avlyst pga regn/skyer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.