Gjest Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Så du var i trygge hender Håvard! *host* *hark* *slark* Slik så det ut etter jeg hadde landet på vannet igår: [image]http://djay.myftp.org/div/flightsim/screenshots/Haavard/IMG_1777_1.jpg[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Tror jeg hadde slengt på meg flytevesten og svømt til land om jeg hadde overlevd første styrten. rescue-turen ville jeg ikke tatt sjangsen på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Tror jeg hadde slengt på meg flytevesten og svømt til land om jeg hadde overlevd første styrten. rescue-turen ville jeg ikke tatt sjangsen på. Nei, for det ville antagelivis kommet et nytt redningsfly for så igjen hente det første redningsflyet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Sitter bare her og ler!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.